تمرین ملی‌پوشان باحضور ۲۱بازیکن برگزارشد

تمرین تیم ملی فوتسال عصر امروز از ساعت ۱۷:۱۵ با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شد که تا ساعت ۱۹:۱۵ ادامه داشت.

به گزارش فارس،در تمرین امروز محمد کشاورز، حسین طیبی و علی رضا صمیمی دروازه بان تیم ملی به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کردند. رضایی پزشک تیم ملی درباره بازگشت آنها به کارهای گروهی گفت: احتمالا هفته آینده این بازیکنان می‌توانند در کارهای گروهی با سایر ملی‌پوشان همراه شوند. مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و آنها را به جام جهانی خواهیم رساند.

 در تمرین امروز چند بازیکن تیم فوتبال دانش آموزان حضور داشتند و تمرین ملی پوشان فوتسال را از نزدیک تماشا کردند.

بازیکنان پس از گرم کردن به تمرین شاداب پرداختند. در این حرکت تمام بازیکنان در زمین حضور داشتند و چند بازیکن بدون توپ بودند. زمانی که هر یک از بازیکنان توپی زیر پا نداشتند بازیکنی که یک دستمال در دستش بود باید به دنبال او می‌دوید. تا زمانی که آن بازیکن پا به توپ شود. این حرکت باعث شده بود تا بازیکنان با شادابی بیشتری به تمرین بپردازند و شوخی‌هایی با یکدیگر انجام می‌دادند.

پس از این حرکت بازیکنان به سه گروه ۵ نفره تقسیم شدند و به صورت ۵ نفره به دفاع ۴ نفره حمله می‌کردند.

پس از آن کار تردمیل در دستور کار قرار گرفت و بازیکنان سه به سه عمل پرسینگ را انجام می‌دادند.

در تمرین امروز هیچ‌ کدام از تیم‌ها نتوانستند گلی را به ثمر برسانند. علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال در این باره به خبرنگار فارس گفت: ما در تمرین امروز تمرکز بیشتر مان روی کارهای دفاعی بود و دوست داشتیم تا توپی وارد دروازه‌ها نشود.

تمرین تیم ملی فوتسال صبح روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. پس از آن بازیکنان به استراحت دو روزه خواهند رفت و از عصر شنبه بار دیگر تمرینات از سر گرفته می‌شود. تیم ملی فوتسال خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند. این رقابت‌ها از ۱۱ آبان ماه در تایلند آغاز می‌شود. ایران در گروه دوم با تیم‌های اسپانیا، پاناما و مراکش همگروه است و در اولین دیدار خود ۱۲ آبان رو در روی اسپانیا قرار خواهد گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.