تمرکز جشنواره ترایبکا بر آثار کلاسیک و بخش خانواده است

۸فروردین ۱۳،

جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۴ با تمرکز بر آثار کلاسیک و بخش خانواده و نمایش فیلم‌های پرطرفداری چون ˝باب کوچولو و دوستان˝ برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، فستیوال فیلم ۲۰۲۴ ترایبکا سه فیلم از جمله “Beetlejuice”، “پرنده‌ها” و “باب کوچولو و دوستان” را برای پخش عمومی در بخش فعالیت‌های سالانه اجتماعی‌اش انتخاب کرده است.

این مجموعه نمایش‌ها شامل آثار ویژه‌ای برای کودکان از جمله پخش ویژه قسمتی از “اسمورف‌های ۲” در ادامه نمایش “اسمورف‌ها” نیز می‌شود. فستیوال خانواده ترایبکا که قرار است در مرکز شهر نمایش داده شود، با نمایش‌های متعدد از جمله اجراهای خاصی از بازیگران نمایش‌های معروف برادوی مانند “موتاون”، “کفش‌های عجیب” و “شریر” همراه خواهد بود.

قرارست در شعبه کوینز موزه هنرهای مدرن هم فیلم “آلبری” ساخته ال کواترو وولته و “از درهای در حال بسته شدن دور بمانید” ساخته سم فلیشر که دربارهٔ پسری مبتلا به اوتیسم است که از خانه فرار می‌کند و چند روز را در سیستم متروی شهر می‌گذراند، پخش شوند.

در عین حال برای ۲۷ آوریل که روز ورزش است نیز برنامه‌هایی پیش بینی شده که شامل فهرستی از مستندهای ورزشی است که در ترایبکا پخش می شوند.

این فستیوال در سال ۲۰۰۲ توسط رابرت دنیرو برای بازسازی قسمت پایینی منهتن که در وقایع ۱۱ سپتامبر ضربه دیده بود به وجود آمد. فستیوال ۲۰۲۴ ترایبکا از ۱۷ تا ۲۸ آوریل ادامه دارد.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.