تنبورنوازی ۵ ساله‌ها در کنار ۵۵ ساله‌ها

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در سالن اندیشه حوزه هنری

گروه تنبورنوازی ˝مهر آئین˝ با یکصد نوازنده ۱۵ ساله به نفع بیماران هموفیلی می‌نوازد. در این کنسرت ˝گروه مهرآیین˝ به سرپرستی مهرداد ملکی بخشی از ساخته‌های ملکی و دو تصنیف از مرحوم عالی‌نژاد را اجرا می‌کند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مهرداد ملکی؛ سرپرست گروه تنبور نوازی “مهر آئین”، دربارهٔ اجرای کنسرت این گروه در سالن اندیشه حوزه هنری گفت: قرار است تمام اعضای گروه، یک صدا شویم و شعر سید صالح با آهنگسازی استاد عالی نژاد را بخوانیم و برای شفای بیماران هموفیلی دعا کنیم.

سرپرست گروه تنبور نوازی “مهر آئین” در راستای اجرای کنسرت این گروه در سالن اندیشه گفت: گروه «مهر آئین» از یکصد نوازنده با میانگین سنی ۱۵ سال شکل گرفته که قرار است در این کنسرت بخشی از ساخته های خودم و دو تصنیف از استاد عالی نژاد را اجرا کنند.

ملکی با اشاره به این امر که از سال ۷۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است، افزود: با بیش از دوازده سال سابقه تدریس موسیقی، با افتخار می گویم این گروه، چهارمین گروه متشکل از هنرجویان من است که از نوازندگان پنج ساله تا ۵۵ ساله در آن می نوازند.

سرپرست گروه تنبور نوازی مهر آئین با بیان این امر که تمام درآمد و فروش حاصل از این کنسرت به بیماران هموفیلی تقدیم می گردد، گفت: به عنوان سرپرست گروه امیدوارم گروه های هنری و حتی اقشار مختلف از اجرای این کنسرت حمایت کنند تا بتوانیم نقش کوچکی در بهبود بیماران هموفیلی داشته باشیم.

ملکی در پایان این گفت و گو به آثار انتشار یافته گروه تنبور نوازی اشاره کرد و افزود: آلبوم کردی « پژاره » کار مشترکی است میان گروه تنبور نوازی مهر آئین و آقای مشعشعی؛ نوازنده و خواننده تنبور که منتشر و بازار عرضه شده، به علاوه دو آلبوم تازه را در دست انتشار یافتن داریم.

کنسرت گروه تنبور نوازی “مهر آئین”، با سرپرستی مهرداد ملکی، خوانندگی شهریار کریمی و مهرداد ملکی و با همکاری مهدی رحیمی به عنوان مدیر اجرایی گروه، پنجشنبه ۳۱ مرداد و جمعه یکم تیر در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می گردد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.