تنگناهای زیبای تگزاس

گردآوری توسط گروه گردشگری ممتازنیوز

اگر گذارتان به تگزاس افتاد بازدید از دره های تگزاس را فراموش نکنید.تگزاس دیدنی های زیادی دارد که محال است بازدیدکنندگان از آن لذت نبرند.

تنگناهای زیبای تگزاس

اما ویژگی خاص دره های تگزاس چیست که باعث شده به یکی از مکان های دیدنی این کشور تبدیل شود؟

این تنگناها دره های کوچکی هستندکه توسط یک سری تخته سنگ که نه زیاد بلند و نه زیاد کشیده هستند در امتداد رودخانه بلانکو بوجود آمده اند.
شاید بار اولتان باشد که اسم این تگناها را می شنوید و تا به حال حتی نمی دانستید که تگزاس چنین مکان دیدنی دارد! دلیلش این است که این تنگناها ناشناخته اند و مالکیت ان ها خصوصی است اما بازدید از آن ها برای همگان آزاد است.

تنگناهای زیبای تگزاس

تنگه گود و باریکی که توسط رودخانه بوجود آمده است مکانیست که غواصان از آنجا به آب پرتاب می شوند. در این تنگناها بستر رودخانه همیشه پر آب نیست واگر دوست دارید که با پرتاب از روی صخره به غواصی بپردازید می بایست منتظر بمانید تا باران بیایید و رودخانه پرآب شود تا بتوانید در ان شنا کنید.

تنگناهای زیبای تگزاستنگناهای زیبای تگزاس

از آنجا که املاک این قسمت از تگزاس همه خصوصی هستند مراقب باشید که به ملک خصوصی دیگران وارد نشوید اگر هم این اتفاق افتاد می توانید از تگزاسی هایی که مالک آن بخش ها هستند درخواست کنید که اجازه دهند از ملکشان دیدن کنید و دیگر قسمت های این تنگناها را ببینید. اصلا ببینید تگزاسی ها بخشنده هستند یا خیر؟!

تنگناهای زیبای تگزاس

تنگناهای زیبای تگزاستنگناهای زیبای تگزاس
گرداوری و ترجمه:
بخش گردشگری مجله دلگرم

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۱

مخالفم + ۰


مکانهای تفریحی و تاریخی جهان Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.