تهدید نتانیاهو علیه رهبران فلسطینی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

در ادامه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از عضویت فلسطین در سازمان ملل، نخست وزیر این رژیم تهدید نمود، در صورت رفتن رهبران فلسطینی به سازمان ملل، گزارش تفسیری مربوط به قانونی بودن شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری را تایید می‌کند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فلسطینی القدس، بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی اخطار داد: در صورتی که رهبران فلسطینی بخواهند برای ارائه درخواست‌شان جهت دستیابی فلسطین به سمت کشور غیرعضو در سازمان ملل به این سازمان بروند، ما نیز گزارش تفسیری مربوط به قانونی بودن شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری را تایید خواهیم نمود.

پایگاه عبری “واللا” در این خصوص نوشت: نتانیاهو در حال حاضر از سوی اعضای حزب لیکود و شهرک‌نشینان برای تصویب گزارش تفسیری مربوط به قانونی بودن شهرک‌سازی‌ها تحت فشار است.

بنا به نوشته این پایگاه خبری،‌ نتانیاهو تاکنون تصویب این گزارش تفسیری را به تاخیر انداخته و قصد دارد که از این گزارش تفسیری به عنوان بهانه‌ای برای پاسخگویی به رهبران فلسطینی به خاطر رفتن به سازمان ملل استفاده کند.

همچنین یک منبع سیاسی در اسرائیل نیز اعلام نمود که رژیم صهیونیستی از واکنش‌های جهانی نسبت به تصویب این گزارش تفسیری پیش از رفتن رهبران فلسطینی به سازمان ملل وحشت دارد لذا نتانیاهو منتظر نتیجه تلاش رهبران فلسطینی است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.