تهرانی‌ها ساعت ۱۶ در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم تجمع می‌کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.

تهرانی‌ها ساعت ۱۶ در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم تجمع می‌کنند

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی از برگزاری تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر خبر داد و گفت: این تجمع با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام حاجی علی اکبری ، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

این مسئول از همه اقشار مردم دعوت کرد که با حضور در این تجمع، مهر باطل دیگری بر فعالیت‌های اغتشاشگران بکوبند.

وی افزود: پنج‌شنبه در بسیاری از مناطق کشور و جمعه در سراسر کشور شاهد تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز مردم همیشه در صحنه بودیم ، اما امروز نیز مجدد مردم انقلابی تهران تجمع خواهند کرد ، تا نسبت به اغتشاشگران ابراز انزجار کرده و حمایت قاطع خود را از راه نورانی انقلاب اسلامی و ولایت نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که در اغتشاشات اخیر به پرچم کشورمان اهانت شد ، گفت: اغتشاشگران همچنین به بسیاری از مقدسات توهین کرده و به اموال عمومی خسارت زدند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.