تهران میزبان دو نمایشگاه بین‌المللی

۲۵ام بهمن ،

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین الملی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله، قطعات و تجهیزات جانبی روز پنج شنبه در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در این نمایشگاه که با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی‌های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار می‌شود بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ژاپن، سوئیس، ایتالیا، چین، تایلند و آلمان و در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع شرکت خواهند کرد.

قرار بر این است که طلا و جواهر ساخت کارخانه‌ها و کارگاههای داخلی ارائه شود و هیچگونه طلا و جواهر ساخت دیگر کشورها حضور نخواهد داشت. ضمن اینکه انواع سنگ های قیمتی، انواع جواهرات، انواع فیروزه‌ها، دستگاههای مدرن تولید داخل طلا و جواهر، انواع شیشه‌های ضد گلوله مقام در برابر زلزله، انواع دستگاهها و سیستم‌های حکاکی، دستگاههای تازه ریخته‌گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاههای برش و حالت دهنده طلا، دستگاههای میکرو جوش نقطه‌ای طلا و جواهرات، دستگاههای مدل سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره‌های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاههای ساخت زیورآلات، دستگاههای تصفیه طلا، انواع صندوق‌های نسوز و درهای ضد سرقت، دستگاههای تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه می‌شود.

همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاههای مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهردر محل نمایشگاه، نیز انجام و برگزار خواهد شد.

ایران در عرصه تولید طلا و جواهرات سابقه هشت هزار ساله دارد، در صورتی که دیگر کشور‌ها این سابقه را ندارند. در حال حاضر سالانه حدود ۳۵۰ تن طلا در کشور مصرف و یا خریداری می گردد که گردش مالی طلا و جواهرات جهان سالانه بیش از ۱۵۰۰ میلیارد دلار است که از این رقم سهم طلا شامل ۶۵۰ میلیارد دلار و جواهرات شامل ۸۵۰ میلیارد دلار است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع آسانسور، پله‌برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی

در این نمایشگاه که با هدف بکارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل تازه دارای استاندارد بین المللی، آشنایی تولیدکنندگان داخلی با نوین‌ترین تکنولوژی‌های این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی‌های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی برگزار می گردد ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران، ایتالیا، ترکیه، آلمان و چین؛ نوین‌ترین و تازهترین تجهیزات و خدمات مربوط با آسانسور و پله برقی‌ها را عرضه خواهند کرد.

شرکت کنندگان انواع آسانسور ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه‌ای، انواع پله‌های برقی شهری و مراکز تجاری، پله‌های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه‌اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و در طبقات، در لولایی، پانل احضار، کفشک‌های فلزی، انواع طناب‌های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه‌های صنعتی، سنگ‌های مصنوعی کف آسانسورها، ورق‌های استیل کابین، انواع جک‌های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته را عرضه می کنند.

این دو نمایشگاه تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.