توافق با جباری ۷۰۰ میلیونی است

  در حالیکه عنوان می شد جباری قصد حضور در تراکتورسازی را دارد اما این بازیکن با شرایط خاصی می خواهد در این تیم بماند و استقلال را همراهی کند .

گفتنی است ، مجتبی جباری در خواست قرارداد یک میلیاردی را از مسئولان تیم استقلال داشت اما فتح الله زاده به قرارداد مشروط اشاره کرد و خواستار انجام توافق با قرارداد مشروط شد اتفاقی که شرایط را برای هافبک تیم تغییر داده است از طرفی این بازیکن پس از گفتگوی با امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که با شرایط مالی تیم کنار بیاید و پس از آن قرارداش را امضا کند.

این در حالی است که مجتبی جباری از مبلغی که به اعضای این باشگاه پیشنهاد داده بود کوتاه آمده و به ۷۰۰ میلیون تومان رضایت داده است و به همین دلیل مسئولان نیز اعلام کردند می توانند با این شرایط قرارداد سال آینده را با آبی ها امضا کند از طرفی علی فتح الله زاده در خصوص مسائل مالی نیز همه مسائل را به امیر قلعه نوعی واگذار کرده است تا سرمربی تیم براساس شرایط خاص تیمی در خصوص حضور این بازیکن در تیم تصمیم گیری کند.

البته مشکلات بین برخی اعضای تیم و باشگاه بر سر توافق با جباری وجود دارد اما این در حالی است که مسئولان اعلام کردند با جذب توزی بازیکن برزیلی تصور اصرار امیر قلعه نوعی را بر ماندن جباری نداشتند و به همین دلیل شرایط برای حضور این بازیکن با مشکلات بسیاری روبرو شده است .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.