توتی:باید بازیکنان بزرگ بیایند

 به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، رم که اکنون در تور پیش فصل خود در آمریکا به سر می‌برد، تیم ملی السالوادور را ۲ بر یک مغلوب کرد.

 فرانچسکو توتی پس از این دیدار در گفت‌وگو با فاکس ساکر گفت: دید “زدنک زمن” را در ارائه فوتبال تهاجمی می‌پسندم. لوچیانو اسپالتی نیز شیوه خوبی برای ارائه فوتبال تهاجمی داشت که بسیار عالی بود. آنها بهترین مربیانی هستند که مدل تهاجمی در فوتبال را ارائه می‌کنند.

 وی اضافه کرد: اگر قرار باشد مربی تیم، بازیکنی را به المپیکو بیاورد، باید بگویم از او می‌خواهم بازیکنان بزرگ و بین المللی را به ترکیب تیم اضافه کند ولی می‌دانم باشگاه در حال گفت‌وگو با برخی بازیکنان جوان است که برای آینده باشگاه بسیار مهم هستند. رم شهری فوق‌العاده است ولی زمانی که صحبت از فوتبال می‌شود، همه چیز سخت می‌شود. اگر اتفاقی خلاف آن چیزی که باید اتفاق بیفتد، شما را خواهند کشت.

 توتی تاکید کرد: من در رم بزرگ شده‌ام. همواره دوست داشته‌ام پیراهن باشگاه را به تن کنم و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو ببندم. من با این تیم قهرمانی در اسکودتو و چندین جام دیگر را نیز بدست آورده‌ام. خاطره‌هایی از این جام‌ها دارم که همواره آنها را با خودم نگه خواهم داشت. پس از فتح جام جهانی با تیم ملی ایتالیا تصمیم گرفتم از بازی‌های ملی خداحافظی کنم زیرا تصور می‌کنم این بالاترین چیزی است که یک بازیکن در دیدارهای ملی می‌تواند بدست بیاورد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.