توجیه عجیب مهدوی‌کیا برای باخت

۱۴م آذر ،

پس از طرح مشکل آب معدنی های اسفهان، نوبت به آلودگی هوا رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با تراکتورسازی شاید آلودگی هوا روی بازیمان تاثیر گذاشته بود که نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتورسازی در خصوص این بازی، اظهار داشت: ‌تراکتوری‌ها امروز غافلگیرمان کردند و ما اصلا خوب نبودیم. چند محروم و مصدوم داشتیم که در روند بازی ما تاثیرگذار بود اما در مجموع نمایش قابل قبولی نداشتیم.

وی افزود: موقعیت گلی هم نداشتیم که از آن استفاده کنیم. مهاجمان پرسپولیس در بازی امروز پر تلاش ظاهر شدند اما متاسفانه موقعیت مناسبی برای گلزنی نصیب آنها نشد.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سؤال که آیا آلودگی هوا در روند بازی شما تاثیرگذار بود یا خیر، تصریح کرد: شاید آلودگی هوا تاثیر گذاشته باشد، اما ما چیزی در زمین ندیدیم و باید قبول کنیم که ما بسیار بد بازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نیم فصل اول اصلا برای ما خوشایند نبود، هفته‌های پایانی لیگ کمی بهتر شدیم، اما امروز دوباره به شرایط قبل بازگشتیم، امیدوارم در نیم فصل دوم تمام نتایج بد نیم فصل اول را جبران کنیم چرا که این موضوع برای ما بسیار مهم است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نتایج ما در نیم فصل اول اصلا قابل قبول نیست و مردم حق دارند از این موضوع ناراحت باشند. البته بازیکنان هم شرایط را درک می‌کنند و از این موضوع ناراحت می باشند.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.