تورس: باید مثل منچستر سیتی عمل کنیم

   فرناندو تورس گفت: ما نمی‌توانیم در ابتدای راه امتیاز از دست بدهیم زیرا منچسترسیتی در فصل گذشته نشان داد که امتیازهای زیادی از دست نمی‌دهد. باید شروع خوبی داشته باشیم. برای ما اهمیت زیادی دارد که در ابتدای فصل خوب باشیم و زمانی که به بالای جدول نگاه می‌کنیم، چلسی را ببینیم. ۹ امتیاز در ۳ دیدار نخست فصل چیزی است که می‌توانیم به آن برسیم. مهم‌تر این است که پس از گذشت ۹ یا ۱۰ هفته از لیگ، چلسی همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد.

وی افزود: باید بدانیم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چیزی نیست که بتوان هر سال آن را بدست آورد. مهم این است که در این جام حضور داشته باشیم. برای رسیدن به این مهم باید در بین ۴ تیم برتر لیگ قرار بگیریم. این یک اتفاق معمولی برای چلسی است. از حالا باید به قهرمانی در لیگ فکر کنیم. اگر همواره به قهرمانی فکر کنید، در پایان لیگ می‌توانیم آن را بدست آوریم.

تورس در ادامه عنوان کرد: لیگ برتر نشان داده در چه سطحی قرار دارد. هفته‌های پایانی لیگ در فصل گذشته این موضوع را نشان داد. باید تیم خوبی باشیم. می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم ولی حضور در رتبه ششم جدول در فصل گذشته به ما نشان می‌دهد که باید پیشرفت کنیم. راهی که منچسترسیتی در فصل گذشته رفت، می‌تواند برای ما بسیار عالی باشد. باید راه آنها را در پیش بگیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.