توزیع سیمکارت در مدارس با توافق آموزش و پرورش بوده است

مدیرعامل همراه اول گفت: برخلاف توافقات، در برخی مدارس بسته‌های قرآنی باز و پس از خارج کردن سیمکارت به دانش‌آموز تحویل شده که شرکت «سروش مهر» مستندات قرارداد برای توزیع سیمکارت در مدارس را منتشر می‌کند.
به گزارش «جوان» وحید صدوقی در نشست خبری درباره ادامه توزیع سیمکارت‌های دانش‌آموزی «دانش» در مدارس با وجود مخالفت‌های اعلام‌شده از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش گفت: از آنجایی که همراه اول به عنوان یک اپراتور مشغول ارائه خدمات است، همیشه درخواست‌ همکاری از این اپراتور وجود دارد. مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار افزود: از ما درخواست شد در حوزه جشنواره قرآنی، به عنوان حامی وارد شویم.
وی ادامه داد: در این خصوص به ما گفتند که بسیاری از شرکت‌ها قبول کرده‌اند حامی جشنواره قرآنی شوند، اما اقدام عملی نکردند، اگر همراه اول پیش‌قدم شود، موافق ارائه کار با همراه اول هستم.
مدیرعامل شرکت فرابورسی همراه اول با اعلام شعار ۵ سال آینده این شرکت با عنوان محبوب‌ترین شرکت ایرانی از افزایش سرمایه‌ای ۱۰۰ درصدی و اجرای پروژه ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد.
وی از اجرای پروژه‌ ۶۰۰ میلیون تومانی در سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه در حالی از محل نقدینگی شرکت و بدون استفاده از تسهیلات بانکی اجرا خواهد شد که به دلیل لزوم تعادل در افزایش سرمایه و درآمد بیش از ۵ هزار میلیارد تومانی شرکت، هیئت مدیره همراه اول تکلیف کرده که در کوتاه‌ترین زمان ۱۰۰ در صد سرمایه این شرکت اضافه شد تا به شرکتی ۴۰۰ میلیارد تومانی تبدیل شویم.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اعلام تعیین عناوین راهبردی پنج ساله همراه اول گفت: برای این برنامه پنج ساله یکی از سخت‌ترین شعارهای ممکن را انتخاب کرده‌ایم که شامل محبوب‌ترین شرکت ایرانی است و طی آن می‌خواهیم در جایگاه محبوب‌ترین شرکت کشور برای ۴۹ میلیون نفر مشترک و حتی تا ۷۰ میلیون نفر باشیم.
مدیر عامل همراه اول از پرداخت ۲/۲۴ هزار میلیارد ریال به دولت در سال ۹۰ خبر داد و گفت: ۶۰درصد سیمکارت‌هایی که در کشور روشن می‌شود، متعلق به همراه ‌اول است و این شرکت ۴ میلیون سیمکارت خام در بازار دارد.
وی همچنین از پرداخت ۲/۲۴ تریلیون ریال توسط همراه اول به دولت در سال ۹۰ خبر داد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار افزود: همراه اول هر سه ماه یکبار ۳۰۰میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می‌کند.
صدوقی افزود: همچنین همراه اول در سال ۹۰ مبلغ ۷/۵۴ تریلیون ریال درآمد کسب کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۹ میلیون مشترک همراه اولی سیمکارت‌هایشان را به نام زده‌اند و استفاده می‌کنند‌.
مدیرعامل همراه اول ادامه داد: در سال ۸۹ تعداد مشترکان جدید همراه اول ۴/۶ میلیون نفر و در سال ۹۰ تعداد مشترکان جدید ۷ میلیون نفر شده، این در حالی است که در امیدنامه شرکت مخابرات، پیش‌بینی کاهش مشترک درج شده بود اما با وجود این پیش‌بینی روند افزایشی در جذب مشترک داشتیم.
مدیرعامل همراه اول یادآور شد: در سال ۹۰ همچنین ۱۳۰ هزار مشترک دائمی به شبکه همراه اول اضافه شده و نیز جذب تعداد مشترکان اعتباری ۲۸درصد رشد داشته است. وی گفت: در رومینگ بین‌الملل به سمتی پیش می‌رویم که تماس با سیمکارت همراه اول از آن کشور با ایران، ارزان‌تر از تماس سیمکارت خود آن اپراتور با ایران باشد. صدوقی در رابطه با افزایش سرمایه همراه اول توضیح داد: در جریان برگزاری مجمع امسال، زمینه افزایش سرمایه با انتقال مازاد قانونی به سود انباشته فراهم شده و در حال تهیه گزارش توجیهی و نظر حسابرس هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان اقدام به اعمال افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی و تبدیل شدن به شرکتی ۴۰۰ میلیارد تومانی اقدام کنیم.

جوان آنلاین – آخرین عناوین اقتصادی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.