توسعه اقتصادی در گرو اجرای مناسب پروژه‌های عمرانی است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۱۱:۴۰:۵۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بزرگترین پل هوایی خاورمیانه در شهر خوی واقع در استان آذربایجان غربی قرار دارد ، گفت : با توسعه پروژه‌های عمرانی از قبیل خطوط راه آهن می توانیم شاخص اقتصادی کشور را به نحو مطلوبی توسعه دهیم.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از خانه ملت، موید حسینی صدر،افزود :این پل هوایی تنها خط راه‌آهن ایران به اروپا به شمار می‌آید واین درحالی است که اگر مسیر جاده خوی به شهر وان نیز به طور کار آمدی تکمیل شود دراین منطقه شاهد رونق اقتصادی به نحوی مطلوبی خواهیم بود.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ، ادامه داد : لزوم برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر بررسی های کارشناسانه، ‌مشارکت فعال و عملی گروه های مختلف دولتی و خصوصی ،تولید و تجارت و پرهیز از اتلاف وقت در اجرایی پروزه های عمرانی از رکن های اساسی توسعه اقتصادی در کشور به شمار می‌آیند.
وی ادامه داد : با توسعه پل قطور به طور حتم ترانزیت زمینی کالا وحمل ونقل مسافر با شرایط مناسب‌ تری صورت می گیرد و صنعت گردشگری خوی به نحو مطلوبی توسعه می یابد.
حسینی صدر افزود: با تکمیل این پل اقتصاد و تجارت در گمرگ رازی خوی و کاپی‌کوی ترکیه رونق می‌گیرد و از مهاجرت معکوس روستاییان به شهرها جلوگیری می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس یاد آور شد :صادرات به عنوان نیروی محرکه اقتصاد زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی و تضمین استقلال واقعی کالا است به همین علت دولت باید از تمام ظرفیت‌های کشوراستفاده بهینه کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۱۴۰۵۹۱۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.