توشیبا عرضه کرد:یک لپ‌تاپ فوق باریک مجهز به اپتیکال درایو

خبرگزاری آریا – لپ‌تاپ‌های فوق باریک برای بسیاری از کاربران کامپیوتر که علاقه‌مند به استفاده از لپ‌تاپ‌های سبک و کم‌حجم اند گزینه مورد پسندی هستند، اما قیمت بالا در کنار برخی از نقاط ضعف این لپ‌تاپ‌ها باعث می‌شود تا کمتر کسی به سراغ این نمونه‌های گران‌قیمت و لوکس برود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، یکی از نقاط ضعفی که باعث شده است میزان تقاضا برای اولترابوک‌ها در حد زیادی نباشد، عدم تجهیز اکثر مدل‌های این لپ‌تاپ‌ها به اپتیکال درایو است. این نقیصه باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به تماشای فیلم یا افرادی که مدام در حال نصب یا استفاده از نرم‌افزارهای مختلف با دستگاهشان هستند، تمایل چندانی به استفاده از لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک نداشته باشند.
اما توشیبا این مشکل را رفع کرده است و یک لپ‌تاپ فوق باریک جدید به بازار عرضه کرده است که به اپتیکال درایو هم مجهز است. این
ULTRA BOOK که Z930-S9302 نام دارد به صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی مجهز است و دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel Core i7-3667U Processor، رم شش گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD است.
سیستم‌عامل این ULTRA BOOK هم Genuine Windows 7 Professional 64-bit, SP1 است. تجهیز به اپتیکال درایو Toshiba USB Portable DVD SuperMulti Drive، ورودی و خروجی هدفون و میکروفن، صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی از نوعHD TFT LED Backlit display with Intel® Wireless Display، اسپیکر استریو و…. مجهز است.
لپ‌تاپ فوق باریک جدید توشیبا همچنین به وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه ۰/۴، باتری هشت سلولی با قابلیت کارکرد ۵/۸ ساعت به‌طور مداوم و… مجهز است.
در مورد پورت‌های ورودی و خروجی هم باید بگوییم که این لپ‌تاپ به پورت خروجی HDMI، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0، کارتخوان با قابلیت پشتیبانی از انواع کارت‌های حافظه و… مجهز است.
لپ‌تاپ فوق باریک جدید توشیبا با قیمتی در حدود یک هزار و ۲۵۰ دلار به بازار جهانی عرضه شده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.