توصیه‌های زیباکلام مبتنی بر منافع فردی است/نیازی به طرح‌ آشتی‌ملی نیست

مطهری‌نژاد در واکنش به طرح آشتی‌ملی زیباکلام؛

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: از نظر من توصیه‌های زیباکلام مبتنی بر منافع فردی بوده چراکه این فرد از ابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه مشی ثابتی را اتخاذ نکرده است لذا این بدان معنی است که وی هویت سیاسی ندارد بلکه فقط هویت علمی دارد.

میرزا بابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد صحبت‌های اخیر زیباکلام مبنی بر حمایت از یک چهره معتدل اصولگرا و نیاز به طرح آشتی ملی گفت: از نظر من توصیه‌های زیباکلام مبتنی بر منافع فردی بوده چراکه این فرد از  ابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه مشی ثابتی را اتخاذ نکرده است لذا این بدان معنی است که وی هویت سیاسی ندارد بلکه فقط هویت علمی دارد.

وی همچنین افزود: کشور در شرایطی نیست که نیازی به طرح آشتی ملی وجود داشته باشد و اگر امکان حضور همه نیروها در انتخابات باشد، مشکل خاصی وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پایان خاطرنشان کرد: نقطه نظر ما به طور کلی این است که حضور در انتخابات را یک اصل می‌دانیم و ائتلاف با هیچ یک از گروه‌های اصولگرا را به مصحلت اصلاح‌طلبان نمی‌دانیم لذا اصلاح‌طلبان باید راهبردی پیدا کنند تا بتوانند به اتفاق نظر و اجماع برسند.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.