توصیه آیت‌الله شهرستانی به زاکانی

۱۴اردیبهشت،

نماینده آیت الله سیستانی در دیدار زاکانی با وی گفت: شما اگر در همین مسیر، روحیه اخلاق‌گرایانه را ادامه دهید و حتماً پیروز خواهید شد حتی اگر به جایگاهی نرسید؛ جنابعالی از چهره‌های مخلص و معتقد به نظام میباشید و من برایتان دعا می‌کنم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی نامزد جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی صبح امروز شنبه با آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله شهرستانی در این دیدار با اشاره به اهمیت اخلاق اسلامی در فضای سیاسی کشور گفت: اخلاق اسلامی بسیار مهم است و باید آن را مورد توجه قرار داد؛ متاسفانه کسانی اینگونه فکر می‌کنند که فقط ما باید باشیم، تهمت و افترا هم می‌زنند که این مسیر غلطی است.

«خوشبختانه شما بر اخلاق تاکید کردید و امیدوارم این مسیر را ادامه دهید، اگر این مسیر ادامه یابد واقعا آینده خوبی خواهید داشت.»

آیت‌الله شهرستانی خاطرنشان کرد: بزرگان ما بیشتر با اخلاق مردم را جذب کردند، تا با استدلال، از این رو اخلاق باید در جامعه حاکم شود؛ باور کنید این به نفع همه ما خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه انتقاد با تخریب یکی نیست، اظهار داشت: معتقدم که باید انتقاد را گوشزد کنند، اما انتقاد این نیست که در تلویزیون ” بگم بگم ” بگویم یا عکس زنی را در تلویزیون در بیاوریم و‌ آن را نشان دهیم. این موضوع اصلا بر گرفته از اخلاق اسلامی نیست انتقاد باید سالم و سازنده باشد.

نماینده آیت الله سیستانی ضمن تقدیر از مواضع اخلاق‌گرایانه زاکانی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری افزود: شما اگر در همین مسیر، روحیه اخلاق‌گرایانه را ادامه دهید و حتماً پیروز خواهید شد حتی اگر به جایگاهی نرسید؛ جنابعالی از چهره‌های مخلص و معتقد به نظام میباشید و من برایتان دعا می‌کنم، ضمن آنکه امیدوارم مسائل موجود جامعه نیز حل و فصل شود.

آیت‌الله شهرستانی ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلات جامعه آن است که روزنامه‌ها و رسانه‌ها تهمت می‌زنند و ما باید به گونه‌‌ای حرکت کنیم که این حرکات خنثی شود؛ بنده به شما پیشنهاد می‌کنم که اگر در انتخابات کسی به شما جسارت کرد، جواب ندهید و فقط بگویید خدا از تو می‌گذرد.

وی  در پایان سخنانش خطاب به زاکانی، گفت: اگر اوامری باشد، آن را انجام و در خدمت شما خواهیم بود.

 در ابتدای این دیدار علیرضا زاکانی بر حفظ اخلاق در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و در عین حال گفت: برنامه ما اثباتی است و به دنبال نقد اندیشه هستیم نه نقد شخصیت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.