توصیه روحانی به مردم

حسن روحانی در جلسه امروز با جمعی از فعالان عرصه انتخابات و حامیان خود افزود: با حضور فعال مردم در انتخابات است که حماسه سیاسی تحقق می یابد، در نتیجه گله مندی ها باید در این عرصه نادیده گرفته شود و حل معضلات این چنینی به بعد از انتخابات موکول گردد.

وی با بیان اینکه باید از یأس و نا امیدی در شرایط کنونی پرهیزکرد، گفت: نا امیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می شود و باید در این خصوص هشیار باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درادامه و در پاسخ به سوالات حاضران در خصوص نحوه چگونگی برنامه ریزی برای مدیریت کشور گفت: با ارائه سند راهبردی برای ۳۱ استان کشورکه از سالها پیش تهیه شده است می توان نقاط ضعف و قوت هر استان را بررسی کرده و به تک تک آنها پرداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برنامه های اقتصادی وسیعی از سوی دولت تدبیر و امید طراحی شده که با اجرای آنها می توان کشور را به سرعت از بحران موجود خارج کرد.

در ادامه این جلسه صاحب نظران نیز نظرات خود را بیان کرده و راهکارهایی جهت حضور پر شور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی ارائه کردند

نوشته توصیه روحانی به مردم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.