توصیه نماینده ولی فقیه در دانشگاه کاشان به کاندیداهای ریاست جمهوری

۱۳خردادماه،

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در ادامه مباحث انتخابات در پرتو قرآن با توجه به آیه سوره حجرات، تصریح کرد: همه عنایات قرآن در این است که مومن باید در همه موارد زنگی اهل ادب باشد، در سیاست هم باید مومن ادب سیاسی را نسبت به برخوردها در جامعه رعایت کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خادمیان، گفت: رعایت ادب وقتی است که در آن با اطاعت همراه باشد، تاریخ سیاسی اسلام هم بیانگر بعضی از حوادث است که در اطاعت از پیغمبر و اهل بیت کوتاهی صورت پذیرفته است.

وی افزود: نباید دلایل عدم حضور خود را شرکت نکردن کاندیدای مورد نظر در عرصه انتخابات دانست در صورتی که حضور در انتخابات رعایت ادب سیاسی است، در واقع می‌توان گفت که حضور انجام وظیفه و اطاعت الهی است و این وظیفه باید با دقت کامل در جهت تلاش برای انتخاب اصلح باشد.

خادمیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: همانطور که در احکام عبادی ملزم به داشتن حجت شرعی هستیم، در انتخاب اصلح هم باید حجت شرعی داشت.

وی در ادامه افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید در صحبت های خود دقت کنند تا در فضای رقابت‌های انتخاباتی نشاط و تحرک و گفت‌وگوهای گرم وداغ وجود داشته باشد، اما نفرت پراکنی نباشد.

به نقل از ماوا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح را ایستادگی قدرتمندانه در مقابل جبهه معاندان دانست و افزود: کسی که به عنوان رئیس جمهور و نماینده مردم انتخاب می‌شود، باید توانایی حل مشکلات مردم را داشته باشد و جمهوری اسلامی ایران را در چشم مستضعفان جهان به عنوان الگو معرفی کند و در مرحله آخر زمینه‌ساز عزت در تمام زمینه‌های علمی، اخلاقی و اجتماعی برای آینده کشور باشد.

برگزاری نمایشگاه عکس”دستاوردهای انقلاب اسلامی و معیارهای انتخاب فرد اصلح در انتخابات” در دانشگاه کاشان

همزمان با قرارگرفتن در ایام تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و تبلیغات سوء‌رسانه‌های بیگانه دراین زمینه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی والگوی اسلامی ایرانی پیشرفت وهمچنین نمایشگاهی با موضوع شاخصه های انتخاب فرد اصلح در جریان انتخابات با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در فضای دانشکده‌های دانشگاه کاشان برگزار شد.

این نمایشگاه شامل عکس و پوسترهای پیشرفت های علمی در زمینه‌های فناوری، انرژی هسته‌ای، پزشکی، نانو و بسیاری موارد دیگر است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.