توصیۀ خواندنی یک شهید به مسئولان

اردیبهشت ۱۴۰۳

متن وصیت نامه

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان با سلام برمهدی موعود (عج) و نایب برحقش خمینی بت شکن و با درود بر شهیدان اسلام از صدر اسلام تا کربلای خونین حسین (ع) و از آنجا تا کربلای خونین ایران .

اینجانب حسین دهقان نیری اکنون که عازم خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل هستم چند خطی را بعنوان وصیت یادداشت می نمایم تا در صورتی که در این راه کشته شدم به آن عمل گردد.

۱- به پدر ومادرم : از شما خواهش می کنم که برای من لباس سیاه به تن نکنید مبادا که دشمن از پوشیدن لباس سیاه شما وگریه شما خوشحال شود. برای من در مراسم خرج زیادی نکنید و هر چه خواستید به جبهه کمک کنید. برادر و خواهرانم مبادا به خاطر از دست دادن من ناراحت شوید. درضمن تعدادی خورده قرض به اشخاص دارم که بپردازید. بدهکاری به دایی عباس پرداخته .

۲- به همسرم : امیدوارم که به خاطر من از این جهان فانی ناراحت نشوی و نگذاری که فرزندانمان کمبود پدر را احساس کنند .ضمنا هر وقت که خواستی ازدواج کن اما مواظب باش که اسیر دنیا پرستان و بوقلمون صفتان نشوی

۳- به امام جمعه نیر: امیدوارم که قاطعانه در مقابل سودجوها و فرصت طلبها ایستاده و نگذارید خون هزاران هزاران شهید در راه انقلاب از بین برود .

۴- به مسئولین استان و مملکتی: امیدوارم که سعی کنید در ادرات کم کاری و پارتی بازی را از بین برده و حق را عمل کنید.

درپایان از کلیه برادران عزیزی که می توانند به جبهه بیایند تقاضا دارم به جبهه آمده و سنگرهای خونین جبهه را حفظ کنند و در محل نیر با سودجوها به سختی مبارزه کنند .به امید پیروزی رزمندگان اسلام وطول عمر رهبر انقلاب .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.