توضیح محمد هاشمی دربارهٔ واکنش رییس مجمع تشخیص مصلحت به غیبت روحانی

اردیبهشت ۱۴۰۳

برادر آیت الله هاشمی گفت : دو هفته ای هست که اقای روحانی در جلسات مجمع حضور ندارند البته معاون رییس جمهور و وزیر در جلسه حاضر بودند .


 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،برادر آیت الله هاشمی گفت : دو هفته ای هست که اقای روحانی در جلسات مجمع حضور ندارند البته معاون رییس جمهور و وزیر در جلسه حاضر بودند .

محمد هاشمی در گفت و گو با ایران خبر دربارهٔ خبر تذکر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رییس جمهور گفت: موضوعی که در این جلسات مطرح شد نظر مستقیم خود رییس جمهور را نیاز داشت ، البته آقای طیب نیا و انصاری نیز  در این جلسه حضور داشتند ، اما مرتب ناگزیر بودند مطالب را در خلال  جلسه تلفنی با رییس جمهور هماهنگ کنند ، لذا آقای هاشمی تذکر دادند که خود رییس جمهور باید در این جلسه حاضر می شد.

محمد هاشمی همچنین گفت : این هم درست است که رییس مجمع به موضوع همزمانی این جلسه با سخنرانی رییس جمهور در دانشگاه اشاره کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد : نمی دانیم از دوستانی که در جلسه حاضر بودند چه کسی این موضوع را خبری کرده است ، بالاخره آقایان همگی صاحب رسانه می باشند و اینکه خبرگزاری ها این خبر را چگونه و با چه هدفی شاخ و برگ داده اند نیز بر ما معلوم نیست ، اما اصلا بحث گلایه آقای هاشمی مطرح نبود ، بلکه صحبت از لزوم حضور آقای روحانی بود.

وی همچنین تاکید کرد : هر هفته برای اعضا دعوتنامه فرستاده می گردد و رییس جمهور از این موضوع که بحث جلسه مرتبط با ایشان بوده است ، اطلاع داشتند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.