«توطئه فامیلی» به آی‌فیلم رسید

جام جم آنلاین: پخش سریال‌های گل پامچال، توطئه فامیلی و چهار چرخ بزودی از شبکه «آی فیلم» آغاز می‌شود.

سریال «گل پامچال» از ۲۹ تیر ماه به شبکه آی‌فیلم می‌آید. گل پامچال را محمدعلی طالبی کارگردانی کرده و داستان آن در زمان جنگ به‌وقوع می‌پیوندد.

لیلا دختربچه‌ای است که در بحبوحه آغاز جنگ، خانواده خود را گم می‌کند و حوادث مختلفی او را به شمال کشور می‌رساند. در این منطقه خانواده‌ای سرپرستی لیلا را به‌عهده می‌گیرد و… .

در این سریال بازیگرانی مانند داوود رشیدی، فاطمه معتمدآریا، ستاره جعفری و رضا بابک نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

موسیقی تیتراژ اول سریال «گل پامچال» را محمدرضا علیقلی ساخته که هنوز هم بعد از گذشت ۲۰سال از ساخت و پخش این سریال بین مردم طرفداران زیادی دارد.

سریال «توطئه فامیلی» از دیگر سریال‌هایی است که بزودی و در آستانه ماه رمضان پخش آن‌ از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود. این سریال را رامبد جوان کارگردانی کرده است.

توطئه فامیلی داستان مردی به نام رحمانی را بازگو می‌کند که در آستانه مرگ قرار دارد. رحمانی صاحب یک شرکت بزرگ است و تصمیم می‌گیرد نیمی از اموالش را به پسر شریک سابقش بدهد و او را مدیر شرکت کند؛ اما لادن، نوه او و پوران، عروسش با تصمیم رحمانی مخالف هستند، می‌خواهند به هر نحو ممکن مانع تحقق خواسته او شوند.

در این سریال بازیگرانی همچون سعید پورصمیمی، امیر جعفری، فلورا سام، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، سحر دولتشاهی، جمال اجلالی و کمند امیرسلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «چهار چرخ» ساخته جواد مزدآبادی هم بزودی روانه آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود. در این سریال حمید لولایی، مریم امیرجلالی، فلامک جنیدی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی‌مرادی، شهرام قائدی، مجید یاسر، مصطفی طاری، سیاوش قاسمی و اصغر سمسار‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه این سریال را در ۱۵ قسمت ۳۵‌دقیقه‌ای محمدرضا فاضلی نوشته‌ و داستان آن درباره مردی به نام ذبیح است که سال‌هاست آرزوی خرید یک ماشین را دارد، اما زمانی که پول خرید ماشین را تهیه می‌کند اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.