توقف ثبت‌نام مسکن مهر پردیس/ انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/شرکت عمران شهر تازه پردیس اعلام کرد: ثبت‌نام مسکن مهر برای تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر تازه پردیس، متوقف شده و انجام نمی‌شود لذا متقاضیان برای ثبت‌نام مراجعه نکنند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) شرکت عمران شهر تازه پردیس در تازهترین اطلاعیه‌اش اعلام کرده است که به‌ سبب تکمیل ظرفیت، متقاضیانی که به هر سبب فرم ج آن‌ها بررسی نشده است و ثبت‌نام آن‌ها تایید یا رد نشده و به مرحله افتتاح حساب نرسیده‌ است، فعلا امکان بررسی فرم ج و اختصاص شماره حساب به آنها مقدور نیست.

نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع است

در ادامه این اطلاعیه آمده است،‌ نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است لذا پیشنهاد می‌شود متقاضیان از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود اجتناب کنند؛ بر این اساس هرگونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر متوجه متقاضی مسکن مهر و خریدار است.

شرکت عمران شهر تازه پردیس اعلام کرد: هرگونه ادعای ثبت‌نام، تایید فرم ج ، افتتاح حساب، تایید شرایط پنج سال سکونت و… که از سوی بعضی از اشخاص حقیقی یا حقوقی یا واسطه‌های خرید و فروش مطرح می‌شود به هیچ وجه صحت ندارد لذا پیشنهاد اکید می‌شود در انجام این امور مراقبت و مواظبت لازم را داشته باشند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.