توقف خط تولید یک گوشی‌ساز داخلی

۲۸م آذر ، موبنا- استمرار رکود در بازار گوشی تلفن‌همراه منجر به توقف خط تولید گوشی‌های هیوندایی در کشور شد

مدیرعامل شرکت تولید کننده گوشی‌های هیوندایی در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: به سبب شرایط نامناسب بازار تلفن همراه که از نوسانات نرخ ارز و همچنین کاهش قدرت خرید مردم نشات گرفته،‌ سبب شد تا این شرکت خط تولید خود را به صورت موقت متوقف کند.

“ارسلان اصلانی” با اشاره به عدم واردات قطعات اولیه برای تولید گوشی‌های هیوندایی افزود: هم اکنون انبارهای این شرکت خالی از قطعات اولیه می باشند که به سبب همین امر نیز خط تولید متوقف شده است.

وی با اشاره به تخصیص ارز مبادلاتی به واردکنندگان و تولیدکنندگان گوشی موبایل گفت: این شرکت تا کنون از هیچ گونه ارز مرجع و همچنین ارز مبادلاتی استفاده نکرده است.

وی توقف خط تولید گوشی‌های هیوندایی در کشور را البته موقتی دانست و گفت:‌ با ایجاد شرایط بهتر و حمایت جدی و عملی دولت و نهادهای مسوول از تولیدکنندگان به طور حتم خط تولید این شرکت به صورت مجدد راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت “خدمات طلایی عماد” با اشاره با اینکه این شرکت توانست در نیمه اول سال جاری حدود ۳۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی در کشور تولید و عرضه کند، گفت: هم اکنون این شرکت به فروش گوشی‌های موبایلی که در انبار موجود می باشند،‌می‌پردازد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.