توقف پرتغال برابر ژاپن در دقایق پایانی/شکست میزبان و صعود برزیل با جشنواره گل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

1wq.JPG

چهارمین روز از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال امروز (یک‌شنبه) با انجام چهار دیدار به پایان رسید که در جذاب‌ترین دیدار تیم ملی ژاپن موفق شد پرتغال مدعی را متوقف کند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولین روز از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۲ فوتسال، امروز (یک‌شنبه) با انجام چهار دیدار به اتمام رسید که بر این اساس تیم‌های برزیل، کاستاریکا و اوکراین برابر حریفان خود پیروز شدند و دیدار ژاپن و پرتغال به تساوی انجامید.

* کاستاریکا ۶ – پاراگوئه ۳

نخستین دیدار امروز (یک‌شنبه) را دو تیم کاستاریکا و پاراگوئه به دیدار هم رفتند که در نهایت کاستاریکا موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری برسد.

در این دیدار، خاویر تورونو (۲)، فابیو آلکاراس (۱۱) و والتر ویالبا (۳۷) برای پاراگوئه و دیه‌گو سونیگا (۲۲)، لوییس ناواره‌ته (۲۵ و ۲۸) و ادوین کوبیو (۲۷، ۳۱ و ۴۰) برای کاستاریکا گی‌زنی نمودند.

* تایلند ۳ – اوکراین ۵

میزبان رقابت‌های جام جهانی در دومین دیدار امروز به مصاف اوکراین رفت. این دیدار که از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با پیروزی ۵ بر ۳ اوکراین به پایان رسید تا میزبان از کسب امتیاز در این بازی محروم شود. این در حالی بود که نیمه اول این بازی با حساب ۵ بر صفر به سود اوکراین به اتمام رسیده بود.

گل‌های این بازی را کریتسادا ونگکائو (۲۴)، سوفاووت توآنگ‌لانگ (۳۵) و جیراوات سوروچیان (۳۹) برای تایلند و دنیس اوسیانیکوف (۴)، سرگئی چیپورنیوک (۷)، لوگن روگاچوف (۱۳ و ۲۰) و ماکسیم پاولنکو (۲۰) برای اوکراین به ثمر رساندند.

*** جدول گروه A

۱- اوکراین ۴ امتیاز

۲- تایلند ۳ امتیاز (تفاضل صفر)

۳- کاستاریکا ۳ امتیاز (تفاضل صفر)

۴- پاراگوئه یک امتیاز

* پرتغال ۵ – ژاپن ۵

سومین دیدار امروز، جذاب‌ترین بازی رقابت‌های جام جهانی تا این روز به حساب می‌آید. در این بازی دو تیم پرتغال و ژاپن به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند. دیدار دو تیم بسیار جذاب و تماشایی بود به گونه‌ای که پرتغال تا دقایق پایانی بازی با نتیجه ۵ بر ۳ از حریف آسیایی‌اش پیش بود اما ژاپنی‌ها در این دقایق با جلو کشیدن و پنج نفره نمودن، موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

در این بازی جوآئو ماتوس (۱)، ریکاردینیو (۲ و ۱۸) و کاردینال (۹ و ۱۲) برای پرتغال گل زدند و کائورو موریوکا (۱۱ و ۳۳)، شوتا هوشی (۱۹)، واتارو کیتاهارو (۳۲) و کاتسوتوشی هنمی (۳۶) برای ژاپن گل‌زنی نمودند.

* برزیل ۱۳ – لیبی صفر

تیم ملی فوتسال برزیل در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۲ کار چندان سختی نداشت. نماینده پر قدرت و مدعی آمریکای جنوبی در این بازی باید به مصاف لیبی می‌رفت؛ دیداری که مطابق انتظارات کاملا یک‌طرفه و به سود برزیل بود و در پایان هم با نتیجه ۱۳ بر صفر به سود این تیم خاتمه یافت.

در این دیدار برای برزیل، گابریل (۷)، رودریگو (۸ و ۱۰)، نتو (۱۶)، فرناندینیو (۱۷، ۳۱، ۳۳ و ۳۴)، وینیسیوس (۲۵)، ژه (۳۱، ۳۴ و ۳۸) و رافائل (۳۹) گل‌زنی نمودند.

برزیل با برتری مقابل لیبی صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۲ قطعی نمود تا اولین تیمی باشد که پا به این مرحله از رقابت‌ها می‌گذارد.

*** جدول گروه C

۱- برزیل ۶ امتیاز

۲- پرتغال ۴ امتیاز

۳- ژاپن یک امتیاز

۴- لیبی صفر امتیاز

به گزارش تفسیری ایسنآ، ملی پوشان ایران فردا ( دوشنبه) در دومین دیدار خود مقابل مراکش قرار می‌گیرند که در بازی اول مقابل پاناما ۸ بر ۳ شکست خورده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.