توقف پرسپولیس مقابل سایپا

جام جم آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه می‌توانست در دیدار با سایپا برنده زمین لقب بگیرد با فرصت مسلم گلزنی که مهرداد پولادی از دست داد، همچنان در وضعیت بحرانی باقی ماند و برای پنجمین بار در فصل جاری با نتیجه تساوی زمین را ترک کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار همچنان بدون علی کریمی به میدان رفت به امید اینکه پیروزی باعث شود تا به طور مقطعی از زیر بار انتقادات رهایی پیدا کند اما با تساوی بدون گل به کار خود مقابل سایپا پایان داد. نیمه نخست این دیدار به جز ضربه از راه دور محمد قاضی و ضربه سر دقایق پایانی سعید دقیقی، صحنه ویژه دیگری نداشت. در این نیمه محمد نوری به دلیل لمس تعمدی توپ از علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم سرمربی پرتغالی پرسپولیس کریم انصاری‌فرد را جایگزین جواد کاظمیان کرد. در اواسط نیمه دوم دو تعویض هجومی دیگر هم از سوی مانوئل ژوزه انجام شد بدین ترتیب که هادی نوروزی جایگزین محمد نوری شد و ایمون زاید به جای محمد قاضی به میدان فراخوانده شد.

اما مهمترین اتفاق بازی در دقیقه ۷۰ روی داد جایی که رحمان احمدی در محوطه جریمه روی هادی نوروزی خطا کرد. مهرداد پولادی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با بی دقتی تمام توپ را به بالای دروازه شوت کرد تا بیش از پیش بر بحران پرسپولیس افزوده شود.

کاوه رضایی در دقیقه ۷۴ بازی شوت محکمی را به تیرک افقی دروازه پرسپولیس زد و چند ثانیه بعد هم ضربه دقیقی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که نیلسون آن را به کرنر فرستاد. در دقایق باقیمانده بازی تماشاگران پرسپولیس همچون بازی‌های گذشته نام علی کریمی را صدا کردند. باید دید در نهایت تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص این مشکل چه خواهد بود.

رضا نورمحمدی و کریم انصاری‌فرد دیگر بازیکنان پرسپولیس بودند که در این دیدار کارت زرد دریافت کردند. مجید ایوبی هم تنها بازیکن اخطاری تیم سایپا در بازی با پرسپولیس بود.

پرسپولیس با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت، سایپا نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول ایستاده است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.