توقیف خودروهای نمایشگاه داران متخلف

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توقیف خودروهای نمایشگاه داران متخلف

توقیف خودروهای نمایشگاه داران متخلف

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر با بیان اینکه امسال سال ساماندهی صنف نمایشگاه داران اتومبیل است، گفت: از ابتدای خرداد ۹۳ با همکاری پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای نمایشگاه داران متخلف اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ممتازنیوز، رضا قدیمی با بیان به توقف غیرمجاز خودروهای نمایشگاه داران در پیاده روهای خیابان های شهر تهران و ایجاد مزاحمت برای مردم، تصریح کرد: برخی از مغازه داران این صنف باعث بروز مشکل و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند به طوری که تردد عابران پیاده و عبور و مرور خودروها در برخی معابر با مشکل مواجه شده است.
وی با بیان به ضرورت رفع مزاحمت این صنف برای شهروندان افزود: ایجاد مراکز خرید و فروش خودرو به منظور ساماندهی این امر و ممانعت از هر گونه مشکل برای شهروندان در نظر گرفته شده تا فعالان این عرصه از روز سه شنبه تا پنجشنبه هر هفته در سکوی اختصاصی این مراکز حضور یابند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد: ابتدا رییس صنف نمایشگاه داران اتومبیل در اواخر سال گذشته اخطاری را به صورت پیامکی به تمامی افراد این صنف ارسال و در مرحله بعدی از طریق پستی اخطار کتبی داده شده و در نهایت در مرحله سوم از طریق اداره ساماندهی مناطق با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) به آنان اخطار داده شده است.
قدیمی با اعلام این خبر که تا آخر اردیبهشت ماه به متخلفان فرصت داده شده است، خاطرنشان کرد: از اول خرداد ماه ۹۳ به منظور رفع هر گونه سد معبر و مشکلات ترددی با کمک پلیس راهور نسبت به توقیف خوروهای نمایشگاه داران متخلف اقدام خواهیم کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.