توقیف پورشه با ۲۲۲ کیلومتر سرعت در اصفهان !

علاوه بر توقیف پورشه با ۲۲۲ کیلومتر سرعت ، طی دو روز قبل دو دستگاه خودروی سواری کیا نیز با سرعت های غیر مجاز ۱۷۷و ۱۷۲ کیلومتر در ساعت نیز توسط ماموران تیزبین پلیس راه توقیف شدند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از فارس، سرهنگ رضا رضایی، سرپرست پلیس راه استان اصفهان گفت: مأموران پاسگاه پلیس راه استان اصفهان صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری که با سرعت ۲۲۲ کیلومتر در ساعت در حرکت بود را متوقف و خودرو را براساس قانون توقیف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: علاوه بر این طی دو روز قبل دو دستگاه خودروی سواری کیا نیز با سرعت های غیر مجاز ۱۷۷و ۱۷۲ کیلومتر در ساعت نیز توسط ماموران تیزبین پلیس راه توقیف شدند.

سرهنگ رضایی سرعت غیر مجاز را یکی از عوامل بروز حوادث رانندگی و از تخلفات اتفاق ساز نام برد و اظهار داشت: در مهر ماه امسال ۱۹ دستگاه که سرعت آنها غیر مجاز بوده که بعضی از آنها دارای سرعت بالای ۱۷۰ و بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بوده متوقف و پس از اعمال قانون توقیف شدند.

سرپرست پلیس راه استان خاطر نشان کرد: خودروهایی که به سبب سرعت غیر مجاز توقیف شدند تنها پس از پرداخت جریمه و طی مراحل قانونی و شرکت در کلاس های آموزشی رفع توقیف خواهند شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.