تولیدات جدید بسیج صداوسیما

جام جم آنلاین: رئیس بسیج سازمان صداوسیما از تولید ۱۰ سریال فاخر جدید تا پایان سال ۹۱ خبر داد.

علی‌اصغر جعفری، رئیس بسیج سازمان صداوسیما درباره تازه‌ترین آثار در حال ساخت و آماده پخش این مرکز پس از «بیدارباش» به مهر گفت: این روزها ساخت سریال ۲۶ قسمتی «بال‌های خیس» به کارگردانی عباس رنجبر ادامه دارد. این سریال به بحث تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی مربوط می‌شود.

رئیس بسیج صداوسیما با ابراز خرسندی از ورود این مرکز در حوزه تولید آثار نمایشی، اظهار کرد: سال گذشته، ۱۱ سریال تولید کردیم و امسال نیز ده سریال دیگر به این مجموعه اضافه شده‌ است.

جعفری با اشاره به موضوع دانشجویان پیرو خط امام در سریال «عبور» یادآور شد: اثر دیگری با نام «منبری بر آسمان» به نقش روحانیت در جنگ می‌پردازد.

وی ادامه داد: بحث فرقه‌ها و نحله‌های شیطان‌پرستی نیز در سریال دیگری مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین ساخت ۳۰ تله‌فیلم را در دستور کار داریم. در سریال «مدرسه عشق» در ۵۲ قسمت به خاطرات بچه‌های بسیج در پایگاه‌ها از بدو انقلاب تا امروز می‌پردازیم.

جعفری افزود:‌ برای آماده کردن متن این سریال، سایتی به همین نام ایجاد شده و از بسیجیان پیشکسوت خواسته‌ایم خاطرات جالبی که از دوران فعالیت خود دارند را برای ما بفرستند تا در این سریال به نام خودشان مورد توجه قرار گیرد و به این وسیله اثری مبتنی‌بر حوادث واقعی داشته باشیم.

رئیس بسیج صداوسیما از ساخت چند قطعه موسیقی خبر داد و گفت: یک اثر مستند نیز درباره نقش مهندسین در جنگ خواهیم ساخت.

وی در پایان گفت: درباره بحث سوریه نیز طرح‌ها و ایده‌های برنامه‌سازی به ما ارائه شده که مناسب با ظرفیت هر یک،‌ مقدمات ساختشان را فراهم خواهیم کرد. از تمام علاقه‌مندان به این موضوعات نیز می‌خواهیم ایده‌ها و طرح‌های خود درخصوص دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت و مبانی و ارزش‌ها را در بحث تولید تله‌فیلم، مستند و سریال به ما ارائه کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.