تولید اژدر دریایی و موشک ضد زره

جام جم آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:«وزارت دفاع به زودی خط تولید موشک ضدزره و تولید انبوه اژدر دریایی را آغاز خواهد کرد و یکی دیگر از دستاوردهایش، ساخت موشک‌هایی با دقت بسیار بالاست.»

 سردار احمد وحیدی پس از جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین درباره اخبار منتشر شده مبنی بر تولید انبوه هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی اظهارداشت: فعلا بنا نداریم در این رابطه اظهارنظر کنیم و آنچه که وظیفه‌مان باشد، در وزارت دفاع انجام خواهیم داد.

وی درباره ساخت هواپیماهای مسافربری توسط وزارت دفاع نیز گفت: ساخت هواپیماهای مسافربری از سال‌ها قبل در دستور کار ما قرار داشته است و همچنان که می‌دانید، ایران ۱۴۰ را تولید می‌کنیم. ما همچنان در این زمینه به فعالیت‌های خود ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع در ادامه، به تحولات منطقه و تنشی که میان سوریه و ترکیه اشاره کرد و افزود: به نظر من تنش در مرزهای سوریه و ترکیه به سلاح نیست و بهتر است هر دو طرف مسائل و مشکلات خود را با گفت‌وگو حل کنند. نباید سطح تنش‌ها به این حد برسد.

وحیدی با اشاره به موضع‌گیری سازمان ناتو درباره اختلاف میان ترکیه و سوریه تصریح کرد: این موضع از مواضع سیاسی آنها برمی‌خیزید. ما نباید کاری کنیم که دو کشور مسلمان که با هم اختلاف پیدا کرده‌اند، برای حل اختلاف خود سراغ کشورهای غربی بروند.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.