تولید مدل اختصاصی از Galaxy S4 از سوی گوگل

۲۸اردیبهشت، خبرگزاری‌ها- شرکت گوگل در کنفرانس سالانه خود اعلام کرد قصد دارد مدل‌های مختلف و مورد علاقه خود از گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ را روانه بازار کند.

پس از مدت‌های انتظار سرانجام کنفرانس سالانه گوگل موسوم به Google I/O در سانفرانسیسکو آمریکا برگزار شد و این شرکت اعلام کرد قصد دارد مدل‌های مختلف و مورد علاقه خود از گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ را روانه بازار کند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، این طور که گفته شده است گوشی هوشمند تازه گوگل در بیشتر موارد شبیه به مدل اصلی خواهد بود که از جمله این شباهت‌ها می‌توان به پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G LTE و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

روی این گوشی هوشمند تازه سیستم‌عامل Android 4.2 Jelly Bean Nexus نصب می‌شود و در حالی که کاربران می‌توانند بدون عقد قراردادهای مخابراتی آن را خریداری کنند، برنامه‌های به‌روزرسان نیز به صورت خودکار در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

نسخه قفل نشده این گوشی هوشمند ساخت شرکت گوگل از تاریخ ۲۶ ژوئن یعنی حدود یک ماه دیگر وارد بازار جهانی می‌‌شود و ابتدا در اختیار کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد. البته شرکت گوگل اعلام کرده که کاربران می‌توانند این محصول را به صورت مستقیم از روی فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل با قیمت ۶۴۹ دلار خریداری کنند.

هنوز به درستی مشخص نشده که شکل ظاهری این محصول و دیگر قابلیت‌های آن با مدل اصلی Galaxy S4 چقدر تفاوت دارند. اما منابع آگاه اعلام کردند که ویرایش تازه از این گوشی هوشمند همراه با دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 600 عرضه می‌شود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.