تولیدکننده نرم افزار: حمایت از تولید نرم افزارهای قرآنی کافی نیست

‘ احمد کردمحله’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولید نرم افزار و پویانمایی -انیمیشن- های دینی و مذهبی هزینه های زیادی نیاز دارد و اگر حمایت لازم صورت نگیرد، نمی توان انتظار داشت کار خوبی ارایه شود.

این فعال حوزه نرم افزار قرآنی که در نمایشگاه بیستم قرآن کریم حضور یافته است، ادامه داد: نهادهای فرهنگی و مرتبط با حوزه های قرآنی باید با توجه به بودجه هایی که برای امور فرهنگی در نظر گرفته حمایت خود را از سازندگان نرم افزارهای قرآنی بیشتر کند چراکه این حمایت ها اکنون واقعا در حد خیلی کم است.

کردمحله افزود: باید بودجه های اختصاص یافته برای حمایت از تولید کنندگان به صورت برابر در اختیار تمام فعالان این عرصه قرار گیرد تا انگیزه کار بیشتر و نرم افزارهای با کیفیت بالا تولید شود.

وی با بیان اینکه تولید پویانمایی های قرآنی هزینه ای حدود ۲۰ میلیون تومان در بر دارد، گفت: تاکنون هیچ نهادی به طور مستقیم از ما حمایت نکرده و تمام هزینه ها را خود متحمل شده ایم. حمایت مطلوب و منطقی، سبب توسعه فعالیت ها و اشتغال بیشتر می شود.

این تولید کننده نرم افزارهای قرآنی با بیان اینکه امسال سطح کیفی نرم افزارهای ارایه شده در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بهتر شده است، گفت: ما برای نمایشگاه امسال سه عنوان پویانمایی ویژه کودکان عرضه کرده ایم.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۲۵ تیرماه تا ۲۵ مردادماه درمصلای امام خمینی(ره) برپاست.

فراهنگ**تهرام/۹۹۷۷/۱۵۵۶/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۵۹۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.