تولید کدام کامیون ها متوقف شد؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

تولید کدام کامیون ها متوقف شد؟

ممتازنیوز: براساس تازهترین آمارهای رسمی تولید انواع کامیون در خردادماه امسال ۶۵٫۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، بر این اساس تولید انواع کامیون در شرکت ارس خودرو دیزل با کاهش ۷۰٫۴ درصدی از ۴۹۴ دستگاه به ۱۴۶ دستگاه رسیده است.
تولید انواع کامیون در شرکت ایران خودرو دیزل نیز افت ۵۶٫۵ درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این خودروها از ۳۷۷ دستگاه به ۱۶۴ دستگاه کاهش یافته است.
تولید این محصولات در شرکت رخش خودرو دیزل نیز با افت صد درصدی از ۲۰ دستگاه در خرداد ماه ۹۱ به صفر رسیده است. تولید انواع کامیون در شرکت زامیاد افت ۲۴٫۱ درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از ۵۸ به ۴۴ دستگاه کاهش یافته است.
به گزارش ایسنا، در این مدت تولید انواع کامیون در شرکت سایپا دیزل نیز با افت ۷۲٫۱ درصدی از ۵۸۴ دستگاه به ۱۶۳ دستگاه رسیده است. تولید انواع کامیون در شرکت کاریزان خودرو با کاهش صد درصدی از ۷۵ دستگاه به صفر رسیده است.
در گروه بهمن نیز تولید انواع کامیون افت ۴۸ درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از ۳۶۹ دستگاه به ۱۹۲ دستگاه کاهش یافته است. تولید کامیون در شرکت آریا دیزل موتور با افت صد درصدی از هشت دستگاه به صفر رسیده است.
خردادماه امسال تولید انواع کامیون در شرکت ماموت با افت صد درصدی از ۵۷ دستگاه به صفر رسیده است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.