تولید ۲۰ هزار سمند و رانا در عراق

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تولید 20 هزار سمند و رانا در عراق

تولید ۲۰ هزار سمند و رانا در عراق

پرشین خودرو: معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۰هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در کشور عراق تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، علی علمی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته شمشین سایت تولید محصولات ایران خودرو در خارج از کشور راه اندازی شد.
وی گفت: این کارخانه در شهر اسکندریه در جنوب بغداد قرار دارد که طراحی و راه اندازی خطوط تولید آن با مشارکت وزارت صنعت و شرکت «نباء زمزم» صورت گرفته است.
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که در فاز اول قطعات به صورت SkD وارد خطوط تولید خواهند شد، گفت: خط تولید ایران خودرو شامل خودروهای سمند، سورن و راناست که قابلیت تولید روزانه ۶۰دستگاه را دارد.
وی توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش را از دیگر طرح های ایران خودرو در عراق اعلام کرد و افزود: با توجه به صادرات ۱۰۰هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در بازار عراق و استقبال خوب مردم از این محصولات برنامه توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش در این کشور را برنامه ریزی کرده ایم.
علمی ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال هستند که بیش‌تر در شهرهای بغداد، کربلا، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول هستند. با افتتاح خط تولید و عرضه بیش‌تر محصولات، تعداد این نمایندگی ها افزایش خواهد یافت.
وی صدور خدمات فنی را از دیگر اقدامات ایران خودرو دانست و گفت: توجه ویژه به انتقال دانش فنی در بازار عراق، سبب افزایش درخواست برای احداث خطوط تولیدی مشابه از سوی کشورهای مختلف شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.