تونی اولیویرا: هواداران باید ما را به فینال ببرند /فقط با احساس می‌توانیم برنده بازی با فولاد باشیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تونی اولیویرا حسابی در تبریز سرش شلوغ شده و با وسواس خاصی در حال عقد قرارداد است.

به گزارش ممتاز؛او اما به نوعی از تماشای کار بازیکنان تراکتورسازی مقابل داماش ناامید شد و معتقد است نمی‌تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد، به همین خاطر در مصاحبه‌ای کوتاه، از هواداران تراکتورسازی دعوت کرد مثل گذشته حامی تیم باشند.

او به ما گفت: تراکتورسازی در بالای جدول است اما می‌دانم که شرایط فنی این تیم فعلاً خوب نیست و ما نیاز داریم تا تمرینات زیادی انجام دهیم و به هماهنگی کامل برسیم. برای رسیدن به هماهنگی، حتی اگر در خط حمله از زوج مسی و رونالدو هم استفاده کنید، باز هم احتیاج به تمرین است تا آنها بتوانند با تیم هماهنگ شوند.

تونی ادامه داد: می‌خواهم بگویم کارمان برابر فولاد بسیار سخت است. آنها تیم هماهنگ و قدرتمندی هستند و با توجه به شرایطی که به وجود آمده، از نظر فنی حریف فولاد نمی‌شویم. احساس می‌کنم باید هواداران بیایند و تمام سکوهای ورزشگاه را پر کنند. آنها احساسات پاکی دارند که می‌تواند ما را به برتری برساند. من تجربه این موضوع را دارم و می‌دانم اگر هواداران بیایند، چه فشاری به فولاد وارد می‌شود. آنها جو را به نفع تراکتور برمی‌گردانند و ما ضربه نهایی را می‌زنیم. به نظر من فقط باید با احساسات، بازی با فولاد را بُرد و به فینال رسید.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سینا:

    سلام.کاملا حرف منطقی میزنه چون فولاد ۲ساله داره با فرکی تمرین میکنه ولی ما ۴ روزه تونی رو آوردیم.اما به نظر من خلاقیت بازیکنان میتونه خیلی ما رو امیدوار کنه.تونی میتونه فرکی رو شکست بده مطمئنم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.