توهین آقازاده رئیس جمهور به پلیس+عکس

۱۲م اسفند ،

برخورد اهانت آمیز پسر کوچک رئیس جمهور مصر با یک افسر پلیس، اعتراضات گسترده ای را به دنبال داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، برخورد اهانت آمیز پسر کوچک رئیس جمهور مصر با یک افسر پلیس، اعتراضات گسترده ای را به دنبال داشت.

 شمار بسیاری از افسران پلیس علیه اهانت پسر رئیس جمهور مصر به یکی از افسران پلیس، مقابل منزل مسکونی محمد مرسی رئیس جمهور در منطقه الشرقیه، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

رسانه ها و شاهدان عینی گزارش داده اند مجادله و درگیری لفظی میان “عبدالله” پسر کوچک مرسی و افسر مسؤول تامین امنیت رئیس جمهور مصر در شهر زقازیق روی داد.

 به دنبال این اتفاق، دهها نفر از افسران پلیس و شماری از نیروهای امنیتی با حضور در مقابل منزل رئیس جمهور مصر ، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از افسر پلیس، خواستار عذرخواهی فرزند مرسی از این افسر شدند.

درباره شرح این اتفاق نیز گفته شده است که فرزند مرسی به همراه  دوستش با استفاده از یک دستگاه خودرو بی ام و وارد منطقه حفاظت شده از منزل مرسی شدند. افسر تامین امنیت به سبب عدم شناسایی فرزند مرسی، از او مدارک شناسایی تقاضا می کند که با واکنش توهین آمیز او و دوستش روبه رو می گردد.

پلیس گفته است به سبب اینکه خودروی این اشخاص، پلاک ریاست جمهوری یا نیروهای گارد ریاست جمهوری را نداشت، اجازه عبور به خودرو داده نشد.

این درگیری کلامی زمانی روی داد که نیروی امنیتی در برداشتن موانع حفاظتی برای عبور خودروی پسر مرسی تاخیر داشتند.

شماری از فعالان شبکه اجتماعی در پایگاه اینترنتی های فیس بوک و توئیتر خواستار برگزاری تجمع مقابل منزل مسکونی مرسی برای اعلام همبستگی با افسر پلیس شدند.

همچنین شماری از فعالان سیاسی اجتماعی در استان الشرقیه نیز با تجمع در مقابل منزل مرسی ، با افسری که از سوی پسر مرسی مورد اهانت قرار گرفته بود اعلام همبستگی کردند.

قبل از این در دسامبر ۲۰۱۱  هم دو تن از پسران مرسی در یکی از میدان های شهر زقازیق به درگیری فیزیکی پرداختند.

“اسامه” یکی دیگر از پسران مرسی هم در مصاحبه با رسانه ها گفت: به هیچ کسی اجازه نمی دهیم به نیروهای پلیس یا اعضای خانواده ام، اهانت کند.

مرسی ۶۲ ساله داری چهار فرزند (۴ پسر و یک دختر) است.

منبع:عصر ایران


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.