توهین به پیامبر اکرم (ص) را بر نمی تابیم

گروه خودروسازی سایپا:

توهین به پیامبر اکرم (ص) را بر نمی تابیم

عصر خودرو : مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، کارکنان و کارگران گروه خودروسازی سایپا با انتشار بیانیه ای ساخت فیلم موهن با مضمون اهانت به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (ص) را محکوم کرده و مجازات عاملان این اقدام وقیحانه و تمامی جسارت کنندگان به ادیان الهی را خواستار شدند.

به نقل از سایپانیوز در این بیانیه آمده است:
بار دیگر صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی با استفاده از ابزار همیشگی خود یعنی سینمای هالیوود و با توسل به زشت ترین روش ها، دشمنی آشکار خود با دین مبین اسلام و مسلمانان مظلوم جهان را ثابت کرد و با ساخت فیلمی موهن ضمن جسارت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) قلب میلیون ها مسلمان را در سراسر جهان داغدار ساخت.
این اقدام بی شرمانه در حالی صورت گرفته که استکبار جهانی روز به روز اعتبار و آبروی خود را در میان ملت های آزاده به ویژه مسلمانان از دست می دهد و فرهنگ غنی و سرشار از مهر، محبت و معنویت اسلام در قالب بیداری اسلامی در میان ملت های منطقه گسترش روزافزونی دارد، در چنین شرایطی استکبار جهانی که حیات ننگین خود را در معرض خطر دریافته، با انجام اقداماتی مذبوحانه تلاش می کنند مرگ خود را در برابر موج بیداری اسلامی و اقبال مسلمانان به معارف عمیق اسلام عزیز را به تاخیر اندازد.
روشن است که این حرکت حساب شده تنها با هدف ایجاد فتنه و آشوب در کشورهای اسلامی و کاشتن بذر نفاق میان پیروان ادیان الهی صورت گرفته که با هوشیاری و بیداری مسلمانان و بصیرت روزافزون آنان ناکام خواهد ماند.
مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا در کنار تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان، ضمن محکوم کردن این اقدام زشت و نفرت انگیز، بار دیگر بصیرت، اتحاد و همدلی مسلمانان را تنها راه مقابله با مکر و توطئه های دشمنان اسلام دانسته و آمادگی خود را برای حضور در کنار تمامی مسلمانان جهان اعلام می کنند.

شنبه ۲۵ شهریور   ۱۳:۵۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.