توهین جدید اوباما به ایرانیان/ ایران کشوری یاغی است!

اوباما با توهین به ملت ایران ، ایران را کشوری یاغی توصیف کرد و گفت اوایل ریاست جمهوری من در سال دو هزار و هفت از من پرسیده شد آیا به کشورهای مختلف یاغی سفر خواهم کرد ؟ آنچه من آن زمان گفتم همچنان به قوت خود باقی است .
توهین جدید اوباما به ایرانیان/ ایران کشوری یاغی است!

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ، اوباما در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا، ایران را کشوری بزرگ و پیشرفته خواند اما گفت ایران سابقه تروریسم دارد و برای دستیابی به سلاح هسته ای تلاش میکرد . اوباما افزود ما می دانیم ایران به ایجاد اختلال در متحدان ما پرداخت و بصراحت بر ضد ما موضع میگیرد و ضد اسرائیل است . اوباما درباره لغو تحریم های ایران گفت اگر ایران اطمینان دهد سلاح هسته ای ندارد و بدنبال ساخت سلاح هسته ای نیست و این موضوع در طول زمان راستی آزمایی شود ، تحریم ها برداشته می شود .

اوباما با توهین به ملت ایران ، ایران را کشوری یاغی توصیف کرد و گفت اوایل ریاست جمهوری من در سال دو هزار و هفت از من پرسیده شد آیا به کشورهای مختلف یاغی سفر خواهم کرد ؟ آنچه من آن زمان گفتم همچنان به قوت خود باقی است . اوباما گفت اگر من فکر کنم این کار موجب پیشبرد منافع آمریکا می شود ، بله این کار را انجام می دهم . اما من فکر می کنم برای اینکه این روزنه در مورد ایران باز شود ، ما باید موضوع هسته ای را حل کنیم .

مجری رادیو ملی آمریکا پرسید شما اعلام کرده اید روابط دیپلماتیک با کوبا را به حالت عادی در می آورید. شما می خواهید در کوبا سفارتخانه افتتاح کنید . آیا وضعیتی وجود دارد که شما پیش بینی کنید در دو سال آخر تصدی خود ، سفارت آمریکا را در تهران باز کنید ؟

اوباما گفت من هیچوقت از کلمه هرگز استفاده نمی کنم . اما فکر می کنیم مسائلی از این دست باید به طور تدریجی انجام شود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. milad:

    براتون متاسفم که فقط به فکر تفرقه اندازی هستید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.