توهین وقیحانه سربازان استرالیایی iبه مسلمانان در فیس بوک

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

این سربازان که از اعضای هنگ سوم نیروی زمینی ارتش استرالیا بودند پس از این اظهار نظرات و اعتراض گروههای مسلمان، توسط مقامات قضایی ارتش احضار شده اند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، مسلمانان در استرالیا جمعیت بسیار بسیاری دارند و حدود ۴۰۰ هزار نفر از آنها در شهرهای مختلف این کشور زندگی می نمایند.

حدودا یک ماه پیش گروهی از مسلمانان اهل شهر سیدنی استرالیا iبه سبب اعتراض iبه فیلم موهن آمریکایی در مورد پیامبر اکرم (ص ) iبه خیابان آمده و این اقدام را محکوم نمودند. در همین حال ۱۵ سرباز استرالیایی در اقدامی بی شرمانه، در صفحات خود در شبکه اجتماعی فیس بوک iبه تمسخر این حرکت پرداخته و ضمن فحاشی iبه مسلمانان، آنها را تهدید نمودند.

ارتش استرالیا iبه دلایل امنیتی نامی از این اشخاص منتشر نکرده اما تایید نموده است که این سربازان ضمن رد و بدل نمودن جملاتی مانند اینکه “باید جواب این کار مسلمانان را با اسلحه داد” و سرطانی خواندن این پیروان کاملترین دین الهی، iبه مسلمانان توهین نموده اند.  

این سربازان که از اعضای هنگ سوم نیروی زمینی ارتش استرالیا بودند پس از این اظهار نظرات و اعتراض گروههای مسلمان، توسط مقامات قضایی ارتش احضار شده اند اما پیش بینی می گردد تنها با یک اخطار رسمی رو iبه رو شوند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.