توپ از زمین کرش خارج شد

جام جم آنلاین: در حالی که پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود برای حذف جام حذفی در فصل جدید باید بررسی‌های لازم از سوی هیات رییسه انجام گیرد، هادی آیت‌اللهی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال عنوان کرد جام حذفی در سال‌ جاری صددرصد برگزار نخواهد شد!

او با بیان این که برای آنها (اهالی فدراسیون) شرایط تیم ملی و برگزار شدن اردوهای تیم ملی مهم‌تر از هر چیز دیگر است، اصلی‌ترین دلیل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در اتخاذ این تصمیم عجیب و من درآوردی را همین موارد برشمرد تا مشخص شود این فوتبال بابت برخی از مدیران کوچکی که آن را اداره می‌کنند، در حال پرداخت کردن چه بهای سنگینی است.

بنا به گفته‌های قبلی همین مدیران، این تصمیم در مسیر اجابت خواسته‌های کارلوس کرش و بهانه ندادن دست این مربی پرتغالی در مسیر صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل گرفته شد، اما بد نیست بدانید خود کرش از همه‌جا بی‌خبر است.

این را والی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم ملی عنوان کرد و گفت: کرش که هم‌اکنون در خارج از کشور بسر می‌برد، تمامی اظهارنظرها و مواردی که درباره جام‌حذفی و لیگ برتر فصل آینده از سوی وی عنوان شده را تکذیب و آنها را غیرقابل قبول و ناصحیح خواند و تاکید کرد چنین اظهارنظرهای غیرواقعی به روح تیم ملی ضربه خواهد زد.

البته همین اظهارنظر باعث شد آیت‌اللهی نایب رییس فدراسیون فوتبال، به جای انداختن توپ به زمین سرمربی تیم ملی، مجبور به گفتن حقایق شود.

او با تاکید بر این که در فرآیند حذف جام حذفی نظر باشگاه‌ها برایشان هیچ اهمیتی نداشت، گفت: پیشنهاد برگزار نشدن جام حذفی از سوی سازمان لیگ بوده و کرش فقط درخواست کرد اردوهای تیم ملی برگزار شود و هرگز نگفت جام حذفی برگزار نشود!

حال باید دید باشگاه‌ها در واکنش به این تصمیم خودسرانه سازمان لیگ چه واکنشی از خود بروز می‌دهند.

رضا پورعالی – گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.