تو مردی هستی با قلب پسر من + عکس

این جملات مادری بود به یک بیمار پیوند قلبی که جانش را فرزنده مرده اش نجات داده بود.به گزارش پارس ناز در اولین برخورد، “بابی دورتی” و “مارگارت والسچی” با آغوشی باز و چشمانی پر از برق شادی با یکدیگر ملاقات کردند.این لحظه ای است که قطار خوشبختی عبور میکند و هر کس به اندازه ای که می تواند آن را لمس می کند. اما داستان پشت این خوشبختی بسیار دردناک است.

www.parsnaz.ir - تو مردی هستی با قلب پسر من + عکس


۲۳ ماه پیش پسر ۲۶ ساله مارگارت، “استفان” در یک تصادف جان باخت. مارگارت با غم و اندوه زیادی که داشت تصمیم گرفت که اعضای بدن پسرش را برای پیوند عضو اهدا کند.این تصمیمی بود که جان بابی ۲۶ ساله را نجات داد. بابی از هنگام تولد دچار نارسایی قلبی بود، و در این اواخر ۵ ماه را در بیمارستان بستری شده و منتظر یک پیوند قلب بود، پزشکان گفته بودنند که بابی چند هفته دیگر بیشتر زنده نیست.

www.parsnaz.ir - تو مردی هستی با قلب پسر من + عکس

اما به لطف تصمیم مارگارت بابی قادر است خیلی قدرتمند به زندگی بپردازد حتی او ۱۱ ماه پیش پدر شده است.بابی از زمانی که از بیمارستان مرخص شد پیوسته به مارگارت نامه می نوشت و از حال او باخبر می شد، تا اینکه تصمیم گرفت مارگارت را ملاقات کند و به او بگوید که قلب پسرش چقدر او را قوی ساخته است.بعد از یک سال مارگارت و بابی یکدیگر را ملاقات کردند، و اولین جمله ای که مارگارت به زبان آورد این بود که:” تو مردی هستی با قلب پسر من!”
www.parsnaz.ir - تو مردی هستی با قلب پسر من + عکس
  حلقه ازدواج گمشده این خانم در بین هزاران زباله شهری
  ازدواج ۲ خانم همجنس‌ باز برای اولین بار در تایوان + عکس
  سرآشپز و چاق‌ ترین زن جهان دو زوج عاشق + عکس


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.