تیم ایران را به سطح بالاتر می رسانم

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر تاکید کرد که هدفش فقط صعود به جام جهانی نیست و می‌خواهد ایران را از نظر تاکتیکی و تکنیکی به سطحی بالاتر برساند.

کارلوس کی‌روش که بعد از بازگشت از مرخصی خود مسابقات لیگ برتر را زیر نظر گرفته است، در حال مرور برنامه‌های خود برای بازی تیم ملی با لبنان است که روز ۲۱ شهریورماه در بیروت برگزار می‌شود.

وی که پیش از این در مصاحبه‌هایش گفته بود هدف ایران فقط صعود به جام جهانی نیست و به صعود تیم ملی به مراحل بالاتر در جام جهانی فکر می‌کند، بار دیگر گفت: مسوولیت من این است که با داشته‌ها و امکاناتی که داریم به جام جهانی صعود کنیم. میلیونها ایرانی برای رسیدن به این هدف از من حمایت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: اما مهم این است که ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی هم به سطح بالاتری برسیم چون هدف ما فقط رسیدن به جام جهانی نیست.

وی که با شبکه «دبی اسپورت» صحبت می‌کرد، درباره حضورش در تیم ملی پرتغال هم اظهارداشت: وقتی که من سرمربی پرتغال شدم انتظارات از تیم ملی بالا بود و نیاز به انجام تغییرات زیادی بود اما از نظر ملی موفق شدیم موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم. در هر صورت نتایجی که ما در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ گرفتیم راضی کننده بود تا آخرین بازی ما با اسپانیا در جام جهانی که به صورت دراماتیک حذف شدیم.

کی‌روش در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات کار در باشگاه رئال مادرید اشاره کرد و یادآور شد: وقتی با رئال مادرید مذاکره کردم سیاست این باشگاه استفاده توامان از ستاره‌ها و محصولات آکادمی بود. این سیاست من را جذب کرد و برای همین پیشنهاد رئال مادرید را قبول کردم اما شرایط داخلی باشگاه آنقدر مشکل داشت که اجرای این برنامه‌ها به مشکل خورد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.