تیم بسکتبال کاله مازندران لیگ برتری شد

۰۷م اسفند ،

دو تیم کاله مازندران و شهرداری سنندج در چارچوب مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور شامگاه جمعه در سالن ورزشی سردار سجودی بابل به مصاف هم رفتند که تیم کاله موفق شد میهمان مدعی و سرسخت خود را با نتیجه ۵۲ بر ۵۰ شکست دهد و جشن قهرمانی صعود به لیگ برتر برپا کند.

به گزارش ایرنا، هر دو تیم این مسابقه را با قصد پیروزی، طوفانی آغاز کردند و سعی در برتری نسبت به یکدیگر در هر کوارتر این دیدار داشتند.

تیم شهرداری سنندج که هفته قبل در دیدار اول در خانه برابر کاله مازندران تن به شکست داده بود، با هدف انتقام به بابل سفر کرد و البته با استفاده از موقعیت های به دست آمده در سه کوارتر از میزبان خود پیش بود.

در کوارتر چهارم این مسابقه و در کمتر از پنج دقیقه به پایان بازی، شاگردان رضا نوری در تیم کاله مازندران با حمایت اندک تماشاچیان نتیجه را تغیر دادند و بازی را به سود خود به پایان رساندند.

در دیدار اول دو تیم که هفته قبل با حاشیه های زیاد در سنندج برگزار شد، تیم کاله با نتیجه ۷۴ بر ۶۵ میزبان خود تیم شهرداری این شهر را شکست داده بود.

تیم کاله مازندران در مرحله اول حذفی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی برابر تیم وحدت آریا تهران به مرحله دوم صعود کرده بود.

با اعلام فدراسیون بسکتبال سه تیم اول مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور به لیگ برتر صعود می کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عاطی:

    سلام تبریک که تیم بسکتبال موفق شد
    ولی چرا سید مصطفی رضوی دیگه توی تیم کاله
    بازی نمی کنه؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.