تیم ملی به حمایت پیش از دیدار کره نیاز دارد

۳۰ آبان ،

کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره پیروزی دیشب این تیم برابر ذوب آهن اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که دومین برد پیاپی را به دست آوردیم و توانستیم باز هم به روند خوب خود در لیگ ادامه دهیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و در نهایت مزد این تلاش را گرفتیم.

به گزارش تفسیری ایسنا،وی درباره شکست تیم ملی برابر ازبکستان گفت: اگر از الان همه بخواهیم علیه تیم ملی باشیم و بگوییم که به جام جهانی نمی‌رویم سودی برای ما ندارد. به نفع همه است که به جام جهانی برویم. درست است که دو بازی در زمین حریفان‌مان داریم اما ایرانی‌ها همیشه نشان داده‌اند که کارهای سخت را بهتر انجام می‌دهند. امیدوارم با دعای خیر مردم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

انصاری فرد درباره عملکرد ایران در بازی با ازبکستان گفت: در آن روز توپ‌هایمان به گل نرفت و ازبک‌ها تنها از روی یک ضربه کاشته به ما گل زدند. از الان باید به فکر بازی با قطر باشیم و همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در این بازی هم به برد دست پیدا کنیم. شما ببینید برای بازی با کره چقدر از یک بازی سخت خوب پیروزی ساختیم. همه این‌ها به این دلیل بود که پیش از بازی با کره جنوبی همه متحد بودیم و از رسانه‌ها و مردم گرفته تا مسئولان و حتی تلویزیون برای پیروزی در این بازی یکدل شده بودیم.

مهاجم پرسپولیس افزود: اگر در این سه بازی باقی مانده هم همین طور با هم اتحاد داشته باشیم بدون شک به جام جهانی می‌رویم. من قبول ندارم که برخی می‌گویند بازیکنان تیم ملی در بازی با ازبکستان مغرور بوده‌اند. شما که از بیرون بازی را نگاه می‌کردید شاید فکر می‌کردید می‌توانیم کارهای راحتی انجام دهیم اما در زمین شرایط سخت بود.

وی درباره دو بازی خارج از خانه ایران در این مرحله هم گفت: من در این چند سالی که در تیم ملی بودم به هر کشوری که رفتیم حامیان تیم ملی حضور داشتند. البته هیچ جا مثل ورزشگاه آزادی نمی‌شود اما همین که دعای خیر مردم پشت سر ما باشد برایمان از هزار تشویق بهتر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.