تیم ملی مشکل گلزنی دارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

محمود سورتیجی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه iبه شکستی که تیم ملی در خانه مقابل ازبکستان متقبل شد، صعود ایران iبه جام جهانی بستگی iبه سه بازی آینده تیم ملی دارد.

وی افزود: در روزی که بازیکنان موقعیت زیادی برای گلزنی داشتند، موفق نشدند iبه سه امتیاز حیاتی در این دیدار برسند که در بی‌عدالتی فوتبال از مهمان خود شکست خوردند.

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در این بازی بازیکنان موفق شدند ۲ بار دروازه حریف را باز کنند که هر دو گل بنا iبه دلایلی از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد.

سورتیجی گفت: درباره گل دومی که رضا قوچان‌نژاد iبه ثمر رساند اظهار نظر نمی‌کنم اما گل اول محمد نوری کاملا صحیح وارد دروازه ازبکستان شد که از سوی کمک داور مردود اعلام شد.

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه iبه نتایجی که در این گروه بدست آمد و تیم‌های مدعی برنده شدند صعود تیم‌ها در این گروه گره خورد و صعود ایران iبه روزهای آخر کشیده شد.

مربی پیشکسوت فوتبال مازندران یادآور شد: ایران هنوز از شانس‌های صعود iبه جام جهانی است iبه شرطی بازیکنان در سه بازی آینده خود با همه توان و غیرت ایرانی خود وارد بازی شوند.

سورتیجی گفت: در بازی مقابل ازبکستان iبه جز اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و مهرداد پولادی بقیه بازیکنان عملکردی خوبی در زمین نداشتند.

وی افزود: بازی مقابل ازبکستان همه شد و بازیکنان باید این باخت را فراموش کنند و در سه بازی آینده فقط برای سه پیروزی فکر کنند تا دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را با صعود iبه جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل شاد کنند.

مربی پیشکسوت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: تیم ملی در نوک حمله مشکل گلزنی دارد که دو گل از پنج بازی iبه هیچ عنوان عملکردی خوبی برای بازیکنان تیم ملی iبه ویژه مهاجمان نیست.

سورتیجی در پایان افزود: کارلوس کی روش از مربیان خوب و باتجربه دنیا است که باید هر چه سریع‌تر ضعف گلزنی تیم ملی را در سه بازی آینده حساس و حیاتی تیم ملی بر طرف کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.