تیم ملی والیبال کشورمان راهی کالینینگراد شد

۱۵خردادماه،

 تیم ملی والیبال کشورمان برای رویارویی با روسیه در اولین بازی خود در لیگ جهانی والیبال، ساعت ۱۲:۴۵ امروز چهارشنبه صوفیه بلغارستان را به مقصد مسکو و سپس کالینینگراد روسیه ترک کرد.

به گزارش ایرنا، ملی پوشان ایران فردا پنجشنبه دو جلسه تمرین در سالن اصلی مسابقه با روسیه برگزار خواهد کرد تا خود را آماده دیدار با تیم این کشور در چارچوب لیگ جهانی والیبال کند.

دیدار دو تیم ایران و روسیه ساعت ۱۸ به وقت محلی و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در روزهای جمعه و شنبه( ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه) در سالن یانتارنی شهر کالینینگراد برگزار خواهد شد.

ملی پوشان والیبال کشورمان روز قبل (سه شنبه) در آخرین روز حضورشان در اردوی آمادگی بلغارستان دو جلسه تمرین نفس گیر را انجام دادند.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم والیبال ایران در این تمرینات باز هم به دریافت بهتر، اشتباه کمتر و استفاده از توپ های برگشتی متمرکز بود. ولاسکو بیشتر سعی کرد بر روی فکر بازیکنانش کار کند و از آنها می خواست تا با فکرشان بازی کنند نه با زور و بازو.

تیم ملی والیبال ایران شب قبل فیلم آخرین دیدار تیم های ملی والیبال روسیه و برزیل را تماشا کرد و کادر فنی آنالیز و تحلیل لازم را برای بازیکنان انجام داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.