تیم منتخب هفته هفتم سری آ ایتالیا

   به نقل از سایت گل، یک هفته دیگر از سری آ برگزار شد و باز هم این هفته پر از جنجال و حرف و حدیث و البته بازی های جذاب بود. دربی میلان که شب گذشته برگزار شد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

اگرچه مارتن استکلنبرگ در دیدارهای این فصل رم چندان درخشان ظاهر نشد اما در دیدار این هفته مقابل آتالانتا یکی از عوامل پیروزی تیمش بود.

 فدریکو فرناندز با نمایشی خوبی که در دیدار این هفته ناپولی مقابل اودینزه ارائه داد، نشان داد که می تواند جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی اودینزه داشته باشد. داویده آستوری هم یکی از عوامل اصلی اولین پیروزی این فصل کالیاری در خانه تورینو بود. اما ستاره هفته والتر ساموئل بود که با بازی بی نقصش مقابل میلان و گلی که وارد دروازه حریف کرد، پیروزی آتزوری مقابل رقیب همشهری را رقم زد.

یوونتوسی ها روند شکست ناپدیری شان در رقابت های سری آ را ادامه دادند و در دقایقی پایانی با گل کلودیو مارکیسیو، سه امتیاز بازی مقابل سیه نا را به دست آوردند. آنتونیو کاندروا با نمایشی خوبی که در ترکیبی لاتزیو به نمایش گذاشت، کمک کرد تا این تیم در خانه پسکارا به پیروزی برسد. پیرلو هم یک گل تماشایی دیگر از روی ضربه آزاد وارد دروازه سیه نا کرد؛ در حالی که مارک همسیک به لطف گلی که در ششمین پیروزی این فصل ناپولی وارد دروازه اودینزه کرد، برای پنجمین بار در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

فرانچسکو توتی، کاپیتان رم، که به روزهای خوبش برگشته، کمک کرد تا جالوروسی مقابل آتالانتا به پیروزی برسد و رقیب همشهری، لاتزیو، نیز با دو گل میرو کلوزه در خانه پسکارا به پیروزی رسید. در نهایت، پابلو باریوس با نمایش خوبی که در دیدار کاتانیا مقابل پارما ارائه داد، شایسته قرار گرفتن در تیم منتخب بود تا بیش از پیش برای خود نامی دست و پا کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.