تکذیب خبر رها کردن بیمار در کنار یکی از بیمارستان های ساری/همه اقدامات درمانی لازم برای بیمار انجام شده است

فروردین ۱۴۰۳

از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ساری عنوان شد؛

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ساری خبر رها کردن بیمار در کنار یکی از بیمارستان­ های ساری را تکذیب کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ در پی درج خبری در خبرگزاری فارس با عنوان «تکرار قصه رها کردن بیمار در کنار بیمارستان در شهرستان ساری » دکتر فرهاد غلامی ضمن تکذیب این خبر گفت: کلیه اقدامات درمانی لازم طی دو مرحله برای بیمار مذکور انجام شده است.

متن کامل پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ساری به این خبر به شرح زیر است:

پیرو مطلب مندرج در خبرگزاری فارس با عنوان «تکرار قصه رها کردن بیمار در کنار بیمارستان در شهرستان ساری» باستحضار می رساند: بیمار بنام حسن نوروزی فر ۵۴ ساله، فرزند نوروز ساکن روستای دینک از توابع شهرستان ساری بیمار تصادفی در دو مرحله در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری بستری شد.

براساس این گزارش، در مرحله اول در تاریخ ۲۳خرداد ماه باشماره پرونده ۷۷۱۷۵۵ به سبب تصادف با خودرو و با تشخیص شکستگی تیبیا و فیبولا تحت درمان قرار گرفت و در تاریخ اول تیر ماه مرخص شد.

در مرحله دوم در تاریخ ۲۳ مرداد ماه مجدداً با تشخیص عفونت محل شکستگی و اکسترنال فیکساتور در همین مرکز بستری شد و اقدامات درمانی شامل انجام مشاوره های تخصصی توسط متخصصین عفونی، قلب و عروق و همچنین روانپزشکی (به جهت سابقه مصرف اپیوم و ادیکت بودن) و بیهوشی انجام شد. بیمار تحت دبریدمان و شستشو در اطاق عمل نیز قرار گرفت. بیمار با دستور پزشک معالج، در روز یکشنبه سوم شهریور ماه از بیمارستان مرخص شد و در هر دو مرحله با توجه به تصادفی بودن و ادامه درمان اولیه، بیمار رایگان و اسناد هزینه ای در قالب ماده ۹۲ محاسبه شد.

در ضمن به رغم ترخیص بیمار در ساعت ۱۲:۰۰ روز سوم شهریور ماه به سبب عدم حضور همراهان همچنان در بخش و مرکز بستری ماند و در روز دوشنبه چهارم شهریور ماه با حضور همراهان و در اختیار گذاردن برگه خلاصه پرونده و ترخیص ،بیمار به اتفاق همراهان از بیمارستان خارج شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.