تکذیب دیگری بر هزینه ۱۰۰ میلیونی برای انتقال اجساد برادران فرازمند به ایران

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سازمان سینمایی هم با انتشار یافتن بیانیه‌ای خبر تخصیص هزینه ۱۰۰ میلیونی را برای انتقال اجساد برادران فرازمند از آمریکا به ایران، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«سازمان سینمایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار و مصیبت‌زده فرازمند و ابراز تاسف از رفتار آزاردهنده بعضی رسانه‌ها، خبر کمک صد میلیونی این سازمان را برای انتقال پیکر دو جوان ایرانی فعال در عرصه موسیقی به تهران، قویأ تکذیب می‌کند.»

سروش و آرش فرازمند (فرزندان دو فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران فرزانه شعبانی و مجید فرازمند)، اعضای یک گروه موسیقی راک زیرزمینی در تهران بودند که از سال۲۰۰۶ به آمریکا رفتند. این دو برادر که عضو گروه موسیقی «یلو داگز» بودند، توسط عضو اخراجی گروه که علی اکبر رفیعی نام داشته در بروکلین نیویورک کشته شدند.

اجساد سروش و آرش، پس از این اتفاق ناگوار به تهران منتقل و در آهنگ هنرمندان بهشت زهرا(س) دفن می‌شوند.

در پی انتشار یافتن خبرهایی مبنی بر اینکه مسؤولان فرهنگی، ۱۰۰ میلیون تومان برای انتقال اجساد آرش و سروش فرازمند هزینه کرده‌اند و حتی نام بردن از خانه‌ی سینما، پیش از انتشار یافتن تکذیبیه‌ی سازمان سینمایی، رییس هیات مدیره‌ی خانه‌ی سینما هم به ایسنا گفته بود که اجساد با حمایت یک سازمان مردم‌نهاد آمریکایی فعال در جهت منع خشونت، به ایران منتقل شده است.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.