تکذیب رفتن مسی از نیوکمپ توسط مارتینو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایرانم

مصاحبه جنجالی که مسی با انتقاد از نایب رئیس باشگاه بارسلونا به راه انداخت شایعه رفتن این فوق‌ستاره آرژانتینی را سر زبان‌ها انداخته اما هموطن او این موضوع را به کلی تکذیب کرد.

پورتال  ایران

خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا مدتی است که از گوشه و کنار شایعاتی درباره جدایی‌اش از بارسلونا در پایان فصل می‌شنود و به تازگی هم شایعه تصمیم لیونل مسی برای ترک نیوکمپ به این شایعات افزوده شده است.

مسی چندی پیش با انتقاد از خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا او را به شخصی توصیف کرد که هیچ دانشی از فوتبال ندارد. همین اتفاق کافی بود تا سوژه‌ای جدید به دست رسانه‌ها داده شود و آنها موج جدیدی از شایعات را در خصوص احتمال جدایی برترین بازیکن دنیا از کاتالان‌ها به راه بیندازند.

مارتینو اما این موضوع را به کلی تکذیب کرد. او در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سوال که درباره اختلاف به وجود آمده میان مسی و فائوس چه نظری دارد، گفت: برای من این مسائل اهمیتی ندارد. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که تیم چگونه بازی می‌کند. تمایلی ندارم خودم را درگیری مسائلی کنم که تمرکزم را می‌گیرد و هیچ ربطی به جنبه فوتبالی کارم ندارند. من فقط روی فوتبال تمرکز دارم.

مارتینو با این ادعا که اطلاعی از ماهیت نقل قول‌های رد و بدل شده میان مسی و فائوس ندارد، درباره آینده هموطنش اظهار داشت: اینکه بارسلونا می‌خواهد مسی را بفروشد حقیقت ندارد.

سرمربی آرژانتینی کاتالان‌ها درباره آینده کاری خود در نیوکمپ هم اظهار داشت: من از وضعیتم در بارسا راضی‌ام. تمام مربیان به دنبال برقراری ثبات در تیم‌شان هستند اما هیچ چیز تضمین شده نیست. بقای ما در یک تیم براساس نتایجی است که هر ۳ روز یک بار کسب می‌کنیم.

 

منبع : شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.