تکرار قهرمانی تنیسور دختر ایرانی در مسابقات مقدماتی آسیا

۳۰م دیماه ،

تنیسور دختر ایرانی به همراه هم تیمی یمنی خود به مقام قهرمانی دیدار دو نفره مسابقات منتخب تیمی مقدماتی آسیا دست یافتند تا جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون تنیس، درجریان برگزاری رقابت های تنیس منتخب تیمی آسیا در ویتنام، صدف صادق وزیری از ایران به همراه هم تیمی یمنی خود به مصاف تیم دونفره ویتنام رفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه دو بر یک برحریفان خود غلبه کنند ونماینده ایران با این پیروزی دومین قهرمانی خود را در این مسابقات جشن گرفت تا از این پس در اندیشه تکرار این موفقیت در رقابت های قهرمانی آسیا باشد.

مراسم اختتامیه این مسابقات و اهداء جوایز ورزشکاران ساعت ۱۵ به وقت ایران برگزار می گردد.

به گزارش ایسنا ، مسابقات تنیس تیمی منتخب آسیا با حضور تنیسورهایی از کشور های سنگاپور ، پاکستان ، نپال ، میانمار ،مغولستان ، مالزی ، بوتان ،بنگلادش ، یمن و ایران از بیست و هفتم دی در ویتنام برگزار شد که در پایان این رقابت ها ،مجموع امتیاز هایی که بازیکنان طی دو هفته کسب کرده اند بررسی و در نهایت چهار تنیسور برتر این رقابت ها راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.

صدف صادق وزیری تنیسور ایرانی در پایان هفته اول در بخش دوبل و انفرادی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافت و هفته دوم را نیز با کسب عنوان قهرمانی در دو بخش انفرادی و دوبل به پایان رساند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.